آیا اثرات طب سوزنی زیبایی اثبات شده است؟

فیزیوتراپی و توانبخشی کرج | طب سوزنی در کرج

آیا اثرات طب سوزنی زیبایی اثبات شده است؟

اثرات طب سوزنی

یک گزارش تحقیقی در سال 1996 در مجله بین المللی طب سوزنی بالینی گزارش داد که از بین 300 مورد درمان شده با طب سوزنی زیبایی، 98٪ اثرات مشخصی با یک دوره درمان داشتند.

اثرات شامل:

پوست ظریف تر و شفاف تر می شود.
بهبود خاصیت ارتجاعی عضلات صورت.
کاهش چین و چروک.
چهره سالم تر/روشن تر.
جوانسازی کلی به صورت محدود نمی شود.

اثرات طب سوزنی زیبایی چیست؟

طب سوزنی زیبایی ممکن است تا 5 تا 15 سال از صورت پاک شود و نتایج پس از یک دوره درمان آشکار شود.

خطوط ریز ممکن است از بین رفته و چین و چروک ها کاهش یابد. کیسه های زیر چشم را می توان کاهش داد، ران ها را محکم کرد، پف ها را از بین برد، افتادگی پلک ها را بلند کرد و چانه دوتایی را به حداقل رساند. سایر نتایج احتمالی عبارتند از: مرطوب کردن پوست با افزایش گردش خون و لنف موضعی در صورت. افزایش تولید کلاژن، تون عضلانی و انقباض پوستی؛ سفت شدن منافذ؛ روشن شدن چشم ها؛ بهبود تعادل هورمونی برای کمک به آکنه و کاهش استرس. این امر زیبایی و درخشندگی ذاتی شما را نمایان می کند.

مرکز درمانی طب سنتی شمیم با کادر درمانی مجرب در رشته های تخصصی داخلی و طب سنتی و  فیزیوتراپی و توانبخشی در کرج شروع بکار کرده و تا الان افتخار دارد توانسته با تلفیق طب رایج با طب سنتی بهترین نتایج درمانی را بدست آورده و موجبات رضایت عزیزان استان کرج و دیگر مراجعین میهمان از شهرستان ها را بدست آورد.

در حالی که نتایج چشمگیر برخی از روش‌های تهاجمی را ایجاد نمی‌کند، اما به صورت جوان‌تر، سالم‌تر و درخشان‌تر بدون عوارض جانبی خطرناک کمک می‌کند.

از آنجایی که بدن/ذهن/روح همه به هم مرتبط هستند، احساسات منفی در صورت منعکس می شود و ظاهر بافت، رنگ و تنش پوست را تغییر می دهد. طب سوزنی می تواند استرس را از بین ببرد و قدرت، نشاط و سلامت ذاتی را به ارمغان بیاورد. شما نه تنها جوان تر به نظر خواهید رسید، بلکه مطمئناً احساس جوانی خواهید کرد.

مطالعات نشان می دهد که استرس قاتل شماره یک در جهان است. منجر به فشار خون بالا، بیماری قلبی و انواع بیماری های دیگر می شود. آیا تا به حال به این فکر کرده اید که استرس چگونه می تواند روی صورت شما تأثیر بگذارد؟ و مطمئناً استرس باعث می شود که فرد با سرعت بیشتری پیر شود (از جمله در صورت). طب سوزنی یک کاهش دهنده استرس عالی است.

درمان کاهش اسکار چیست و چه کسی کاندید آن است؟

از سوزن ها برای شکستن بافت اسکار استفاده می شود که باعث کاهش اندازه و ضخامت آن برای ظاهری صاف تر و طبیعی تر می شود. همچنین انرژی و جریان خون در نواحی اسکار دوباره برقرار می شود. زنانی که اسکار هیسترکتومی دارند بسیار سود می برند. هرکسی که دارای زخم‌های سوراخ‌دار بدن، اسکار جراحی، زخم‌های ناشی از تروما، به‌ویژه اسکارهای کلوئیدی باشد، از درمان اسکار سود زیادی می‌برد.

اسکارهای صورت به ویژه برای کاهش اندازه مهم هستند. قرمزی، ناهمواری، حساسیت، بی حسی، سوزن سوزن شدن همه نشانه هایی هستند که باید روی جای زخم کار کرد. من با موفقیت 35 سال از کارم بر روی اسکار هیسترکتومی درد زیر شکم را متوقف کردم.

به چند درمان طب سوزنی زیبایی نیاز دارم؟

یک دوره درمانی معمولی شامل 10-14 درمان متوالی برای مشاهده نتایج مطلوب است. دو بار در هفته به مدت 5-7 هفته. در حالی که نتایج اغلب تنها پس از چند جلسه قابل توجه است، یک دوره کامل اجازه می دهد تا نتایج عمیق تر و ماندگارتر رخ دهد. پس از اتمام دوره درمان، جلسات نگهداری می تواند نتایج را طولانی تر کند.

جلسات نگهداری معمولا به صورت ماهانه به مدت 2 تا 3 ماه و سپس به صورت فصلی تا زمانی که بخواهید بسته به عکس العمل بیمار حفظ شود، انجام می شود. برای برخی از موارد دشوار، برای مثال اگر بیمار مسن‌تر با خطوط عمیق‌تر است، ممکن است نیاز به تکرار 10 جلسه دیگر داشته باشد. چرا تعمیر و نگهداری؟ زیرا دو بهترین دوست پیری، جاذبه و خورشید هنوز با ما هستند. ما باید با آن مبارزه کنیم.

برای عضویت و مشاهده صفحه اینستاگرام طب سنتی شمیم اینجا کلیلک کنید.

 

بهبود قابل مشاهده چقدر طول می کشد؟

اثرات جوانسازی با طب سوزنی صورت تجمعی است و پس از 10 دوره درمانی، با نگهداری تا 3 تا 5 سال باقی می ماند.

هر بیمار متفاوت خواهد بود، اما معمولاً هر بیمار یک بار در ماه یا یک بار در هر فصل به درمان های نگهدارنده نیاز دارد. طب سوزنی زیبایی خطوط ریز موجود روی پوست را کاهش می دهد و از پیری پوست جلوگیری می کند.

در صورت داشتن هرگونه سوال یا برای راهنمایی بیشتر با متخصصان ومشاوران ما تماس بگیرید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

X