2 مورد از فواید جوانسازی پوست و صورت

فیزیوتراپی و توانبخشی کرج | طب سوزنی در کرج

52 مورد از فواید جوانسازی پوست و صورت

جوانسازی پوست و صورت در کرج

جوانسازی پوست یک روش غیرجراحی است که می تواند به شما کمک کند همانطور که احساس می کنید سرزنده به نظر برسید و به زمان و خطرات مرتبط با جراحی زیبایی سنتی نیاز ندارد. این درمان غیرجراحی می‌تواند مزایای متعددی را برای مردان و زنانی که می‌خواهند نقایص ناشی از افزایش سن، آفتاب، جای زخم، آلودگی و شرایط پوستی را پاک کنند، ارائه دهد.

کار با یک ارائه دهنده با تجربه می تواند به شما کمک کند تا به نتایجی که از جوانسازی پوست می خواهید برسید.

طب سنتی کرج از نور درمانی شدید پالسی با سیستم Cynosure® Icon® استفاده می کند. سیستم Icon طول موج های مختلف نور را بدون آسیب رساندن به لایه بالایی به عمق لایه دوم پوست شما می رساند. جوانسازی پوست می تواند طیف وسیعی از مشکلات پوست را اصلاح کند. در اینجا پنج مزیتی که می توانید با جوانسازی پوست به دست آورید آورده شده است.

1. خطوط ریز و چین و چروک را کاهش می دهد

بدن شما پس از 20 سالگی هر سال 1٪ کلاژن کمتری تولید می کند. کلاژن به ساختار پوست کمک می کند. علاوه بر این، تولید کلاژن به روند بازسازی پوست کمک می کند. با کاهش تولید کلاژن، پوست می تواند ساختار خود را از دست بدهد، خشک شود، چربی کمتری داشته باشد و شروع به چین و چروک، شل و افتادگی کند.

جوانسازی پوست رشد کلاژن را تشویق می کند تا به پوست پرتر و جوان تر شود. هنگامی که انرژی سیستم آیکون به ناحیه مورد نظر ارسال می شود، بدن شما گرما را به عنوان یک آسیب تفسیر می کند و برای ترمیم “آسیب” کلاژن تولید می کند. با گذشت زمان، این کلاژن اضافی برای ایجاد پوستی صاف و یکدست عمل می کند.

برای عضویت و مشاهده صفحه اینستاگرام طب سنتی شمیم اینجا کلیلک کنید.

مرکز درمانی طب سنتی شمیم با کادر درمانی مجرب در رشته های تخصصی داخلی و طب سنتی و  فیزیوتراپی و توانبخشی در کرج شروع بکار کرده و تا الان افتخار دارد توانسته با تلفیق طب رایج با طب سنتی بهترین نتایج درمانی را بدست آورده و موجبات رضایت عزیزان استان کرج و دیگر مراجعین میهمان از شهرستان ها را بدست آورد.

2. رگ های صورت را به حداقل می رساند

سیاهرگ های صورت یا مویرگ های شکسته به صورت خطوط کوچک قرمز، بنفش یا آبی در زیر سطح پوست روی بینی، چانه و گونه ها ظاهر می شوند.

رگ‌های صورت با افزایش سن ضعیف می‌شوند و در صورت آسیب دیدن توسط آفتاب، محرک‌ها و عوامل دیگر، مستعد گشاد شدن و کشیدگی می‌شوند. رگ های صورت نیز می توانند با نازک شدن پوست مسن تر برجسته تر شوند و به سیاهرگ های گشاد شده بیشتر نمایان شوند. جوانسازی پوست و صورت در کرج

در صورت داشتن هرگونه سوال یا برای راهنمایی بیشتر با متخصصان ومشاوران ما تماس بگیرید.

هنگامی که وریدهای صورت با نور درمانی شدید پالسی درمان می شوند، گرما رگ ها را متلاشی می کند و به بافت اسکار تبدیل می شوند. بافت اسکار سپس طی چندین درمان توسط بدن شما جذب می شود و در نتیجه پوستی صاف تر می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

X