طب سوزنی برای درمان سنتی دیابت چگونه است؟

درمان دیابت با طب سوزنی در کرج

طب سوزنی برای درمان سنتی دیابت چگونه است؟

درمان دیابت با طب سوزنی در کرج

مدت زمان مطالعه: 13 دقیقه

بیش از 3000 سال پیش ، پزشکان قدیمی طب چینی پیشگامی در درمان هایی که امروزه ما آنها را طب سوزنی می نامیم ، کردند. در طب سوزنی ، پزشکان نقاط فعال کننده خاصی را در بدن شما برای درمان بیماری های مختلف پزشکی تحریک می کنند. در مرکز درمانی شمیم با کادر درمانی مجرب در رشته های تخصصی داخلی و طب سنتی و طب سوزنی فارغ التحصیل از مالزی در طی چند ماه موفق به درمان دیابت با طب سوزنی در کرج شوید.

این کار معمولاً با قرار دادن سوزن های کوچک و استریل در آن نقاط انجام می شود. طب سوزنی مدرن برای درمان انواع بیماری ها رو به افزایش است. سازمان بهداشت جهانی طب سوزنی را در درمان بیش از 100 بیماری موثر می داند. این شرایط شامل درد مزمن ، سردردهای میگرنی و حتی دیابت است.

هنوز اطلاعات زیادی در مورد میزان تاثیر طب سوزنی در درمان علائم دیابت وجود ندارد. اما به نظر می رسد برخی از جدیدترین تحقیقات تأیید می کنند که این تحقیق حداقل بی خطر و تا حدودی مثر است. یک مطالعه آزمایشگاهی نشان داد که طب سوزنی می تواند به تنظیم عملکرد لوزالمعده و سطح انسولین کمک کند. و آزمایشات بالینی نشان می دهد که اثر ضد چاقی طب سوزنی می تواند با درمان سنتی دیابت برای کاهش تأثیر برخی از علائم دیابت مفید باشد.

 

درمان دیابت با طب سوزنی در کرج
درمان دیابت با طب سوزنی

 

فواید و کاربردهای طب سوزنی برای دیابت

تکنیک های طب سوزنی که برای درمان دیابت نوع 1 و 2 توصیه می شود ، بسیار متفاوت است ، درست همانطور که درمانهای پزشکی غربی متفاوت است. این دو بیماری متفاوت در طیف دیابت هستند. روش هایی تجویز می شود که بر اساس آن علائم دیابت را می خواهید درمان کنید. تکنیک های طب سوزنی برای کاهش وزن ، متابولیسم ، عملکرد اندام ها و درد عصبی وجود دارد. یکی از تکنیک های طب سوزنی که با نوروپاتی دیابتی مقابله می کند ، درمان مچ و مچ پا است. درمان شامل تحریک عمیق عصب های مچ دست و مچ پا است.

در مرکز درمانی شمیم با کادر درمانی مجرب در رشته های تخصصی داخلی و طب سنتی و طب سوزنی فارغ التحصیل از مالزی در طی چند ماه موفق به درمان دیابت با طب سوزنی در کرج شوید.

ممکن است احساس درد را کاهش دهد:

اگر دیابت دارید ، احتمالاً می دانید که این بیماری از سیستم غدد درون ریز شما ناشی می شود. اینها هورمون هایی هستند که اندام های شما را وادار می کنند تا سطح قند شما را کنترل کنند. کسانی که مزایای درمان طب سوزنی برای دیابت را بیان می کنند به این واقعیت اشاره می کنند که طب سوزنی باعث تحریک اندورفین می شود. اندورفین ها ، به بیان ساده ، هورمون هایی هستند که احساسات مثبتی را در بدن ایجاد می کنند و همچنین احساس درد را مسدود می کنند.

ممکن است به تنظیم سطح قند کمک کند

طب سوزنی همچنین ممکن است کورتیزول را تنظیم کند ، که هورمونی است که به بدن شما نشان می دهد استرس دارد. پزشکان طب سوزنی برای دیابت معتقدند که واکنش هورمونی ناشی از طب سوزنی می تواند به تعادل بخش هایی از بدن شما کمک کند که قادر به تنظیم سطح قند شما به تنهایی نیستند. علاوه بر این ، آنها این کار را بدون خطر عوارض جانبی مضر مانند برخی از درمان های دارویی انجام می دهند.

 

درمان دیابت با طب سوزنی در کرج
درمان دیابت در کرج

 

خطرات و نواقص طب سوزنی برای دیابت

در یک بررسی 2017 درباره تحقیقات مربوط به طب سوزنی برای دیابت ، هیچ عارضه جانبی جدی در هیچ کارآزمایی بالینی گزارش نشده است. این نشان می دهد که حداقل خطرات مربوط به طب سوزنی گیاهی که برای درمان دیابت استفاده می شود وجود دارد. اما این بدان معنا نیست که این درمان برای همه مناسب است.

همانطور که کلینیک مایو اشاره می کند ، هیچ درمانی برای دیابت وجود ندارد. و اگر نمی توانید علائم دیابت خود را از طریق رژیم غذایی و انتخاب شیوه زندگی مدیریت کنید ، بدون توجه به درمان های جایگزین که ممکن است به دنبال آن باشید ، به انسولین درمانی نیاز خواهید داشت.

در مرکز درمانی شمیم با کادر درمانی مجرب در رشته های تخصصی داخلی و طب سنتی و طب سوزنی فارغ التحصیل از مالزی در طی چند ماه موفق به درمان دیابت با طب سوزنی در کرج شوید.

برخی از خطرات کلی برای درمان طب سوزنی وجود دارد که باید از آنها آگاه باشید. درد ، خونریزی جزئی و کبودی در محل قرارگیری سوزن ها از شایع ترین عوارض جانبی است. قبل از خروج ، مطمئن شوید که همه سوزن ها برداشته شده اند زیرا می تواند عوارض جانبی داشته باشد. اگر باردار هستید ، بیماری خونی مانند هپاتیت یا HIV دارید یا بیماری خونریزی مانند هموفیلی یا کمبود ویتامین K دارید ، طب سوزنی احتمالاً گزینه درمانی خوبی برای شما نیست. طب سوزنی که با سوزنهای استریل انجام می شود نسبتاً بی خطر است و نسبت به 20 سال پیش بسیار بیشتر مبتنی بر شواهد و درمان اصلی است.

انجام طب سوزنی می تواند شامل موارد زیر باشد:

در ملاقات اولیه ، متخصص طب سوزنی با شما در مورد علائم خاص دیابت مشورت خواهد کرد.
شما توسط پزشک معاینه خواهید شد و در مورد شیوه زندگی ، رژیم غذایی ، میزان درد و اهداف سلامتی س questionsالاتی خواهید پرسید. همچنین ممکن است از شما در مورد روابط ، استرس و سایر زمینه های زندگی که تأثیر کلی بر دیابت شما دارند س askedال شود.
پس از این مشاوره اولیه ، اکثر درمانها به طور متوسط 20 تا 30 دقیقه و اغلب بیشتر طول می کشد. به احتمال زیاد پزشک شما توصیه می کند که هفته ای دوبار برای درمان مراجعه کنید تا ببینید بدن شما چگونه واکنش نشان می دهد.
اگر همه چیز خوب پیش می رود ، احتمالاً می توانید درمانهایی را که در نهایت فقط دو بار در ماه انجام می شود ، کنار بگذارید.

در مرکز درمانی شمیم با کادر درمانی مجرب در رشته های تخصصی داخلی و طب سنتی و طب سوزنی فارغ التحصیل از مالزی در طی چند ماه موفق به درمان دیابت با طب سوزنی در کرج شوید.

 

درمان دیابت با طب سوزنی در کرج
طب سوزنی در کرج

 

اکثر افرادی که تحت درمان های طب سوزنی قرار می گیرند ، گزارش می دهند که خود درمان درد چندانی ندارد – سوزن ها احساس سوزش کمی می کنند و هنگامی که داخل آن قرار گرفتند به هیچ وجه آسیبی نمی بینند. اتاق آرام برای استراحت در حالی که درمان اثر می گذارد.

همیشه مطمئن باشید پزشک شما توسط کمیسیون ملی صدور گواهینامه طب سوزنی و طب شرقی مجوز گرفته است. یک متخصص طب سوزنی باید به طور کامل آموزش دیده و آموزش ببیند تا این درمان را با موفقیت انجام دهد. بسیاری از طب سوزنی طب سنتی چینی نیز پزشکان مجاز هستند. اطمینان حاصل کنید که قرار ملاقات شما در محیط استریل انجام می شود ، زیرا هر گونه انحراف می تواند باعث گسترش بیماری و ایجاد عفونت شود. انتظارات واقع بینانه ای برای ملاقات داشته باشید – ممکن است بلافاصله پس از آن احساس بهتری داشته باشید یا ممکن است چند هفته طول بکشد تا تفاوت در علائم دیابت را مشاهده کنید.

در مرکز درمانی شمیم با کادر درمانی مجرب در رشته های تخصصی داخلی و طب سنتی و طب سوزنی فارغ التحصیل از مالزی در طی چند ماه موفق به درمان دیابت با طب سوزنی در کرج شوید.

نتیجه گیری

اگر برای درمان دیابت به متخصص طب سوزنی مراجعه می کنید ، باید به بقیه پزشکان خود اطلاع دهید. آنها می توانند به شما کمک کنند علائم خود را کنترل کرده و ببینید آیا درمانها تأثیر مثبتی دارند یا خیر. هیچ دارویی یا مکمل هایی را که پزشک برای شما تجویز کرده است قطع نکنید ، زیرا احساس می کنید طب سوزنی کار می کند. درمان دیابت می تواند به راحتی با تغییرات ناگهانی درمان مختل شود. اگر در هر زمان محل درمان طب سوزنی شما آلوده یا آسیب دیده به نظر می رسد ، باید فوراً با پزشک خود تماس بگیرید و علائم خود را شرح دهید.

در صورت هرگونه سوال یا نیاز به راهنمایی بیشتر با مشاوران ما تماس بگیرید.

برای عضویت در صفحه اینستاگرام طب سنتی شمیم کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

X