آیا طب سوزنی به طور دائم کار می کند؟

فیزیوتراپی و توانبخشی کرج | طب سوزنی در کرج

آیا طب سوزنی به طور دائم کار می کند؟

طب سوزنی دائم

طب سوزنی در برخی موارد می تواند مزایای دائمی داشته باشد، اگرچه این امر در مواردی با علائم خفیف تر رخ می دهد. برخی از کارشناسان صنعت در مورد امکان ارائه نتایج دائمی طب سوزنی بحث می کنند، در حالی که برخی دیگر به سادگی بیان می کنند که برای همه افراد متفاوت است، همانطور که طب معمولی غربی می تواند اثرات متفاوتی داشته باشد.

مرکز درمانی طب سنتی شمیم با کادر درمانی مجرب در رشته های تخصصی داخلی و طب سنتی و  فیزیوتراپی و توانبخشی در کرج شروع بکار کرده و تا الان افتخار دارد توانسته با تلفیق طب رایج با طب سنتی بهترین نتایج درمانی را بدست آورده و موجبات رضایت عزیزان استان کرج و دیگر مراجعین میهمان از شهرستان ها را بدست آورد.

هر چند وقت یکبار به طب سوزنی نیاز دارید تا عمل کند؟

در حالی که اثرات طب سوزنی از فردی به فرد دیگر متفاوت است، بسیاری از افراد پس از 1 تا 2 جلسه فواید آن را تجربه خواهند کرد. در برخی موارد، این ممکن است طولانی‌تر طول بکشد، که برخی از متخصصان طب سوزنی توصیه می‌کنند که حداقل 5 جلسه قبل از اینکه تصمیم بگیرند که کار نمی‌کند انجام دهید.

همانطور که گفته شد، یک ارزیابی کامل از بیمار قبل از شروع درمان احتمالاً تعداد اولیه جلسات مورد نیاز را تعیین می کند. پس از این جلسات اولیه، می‌توانید ارزیابی بعدی را برای بررسی نتایج، در صورت نیاز به درمان بیشتر و تعداد دفعات آن انجام دهید.

blank

آیا طب سوزنی یک بار در ماه کافی است؟

به عنوان یک متخصص طب سوزنی، باید بر اساس ارزیابی و مشاوره اولیه، توصیه‌هایی در مورد زمان‌بندی قرار ملاقات‌ها ارائه دهید. این از بیمار به بیمار دیگر متفاوت است، با این حال، هنگامی که علائم شروع به کاهش می‌کنند و بیمار شما مزایای طب سوزنی را احساس می‌کند، کاهش ویزیت‌ها به یک بار در هر 1 تا 2 ماه ممکن است برای حفظ فواید کافی باشد.

در صورت داشتن هرگونه سوال یا برای راهنمایی بیشتر با متخصصان ومشاوران ما تماس بگیرید.

آیا می توانید اغلب اوقات طب سوزنی انجام دهید؟

طب سوزنی را نمی توان خیلی اوقات انجام داد. خطرات و عوارض جانبی حداقل است، بنابراین بیماران نباید از قرار ملاقات های منظم آسیب ببینند. بسیاری از متخصصان طب سوزنی حتی جلسات حداقل یک بار در هفته را برای شرایط خاص و در برخی موارد چندین بار در هفته برای شروع توصیه می کنند.

همانطور که گفته شد، در اینجا یک ملاحظات اخلاقی وجود دارد. فقط به این دلیل که حداقل خطرات مرتبط با قرارهای منظم طب سوزنی وجود دارد به این معنی نیست که پزشکان باید از این موضوع سوء استفاده کنند و قرار ملاقات های غیر ضروری را برنامه ریزی کنند.

برای عضویت و مشاهده صفحه اینستاگرام طب سنتی شمیم اینجا کلیلک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

X