از چه سنی باید طب سوزنی زیبایی را شروع کنم؟

فیزیوتراپی و توانبخشی کرج | طب سوزنی در کرج

از چه سنی باید طب سوزنی زیبایی را شروع کنم؟

طب سوزنی زیبایی

خاصیت ارتجاعی پوست در سن 21 سالگی شروع به کاهش می کند. بنابراین، هرگز برای شروع زود نیست. به طور معمول، بهترین نتایج در بیماران قبل از سن 55 سالگی دیده می شود. بهترین محدوده سنی بین 20 تا 55 سال است. حتی پوست های جوان تر از طب سوزنی زیبایی برای به تاخیر انداختن روند پیری و حفظ درخشندگی پوست سود می برند.

اگر بیمار دارای اختلالات زیر باشد، با طب سوزنی زیبایی درمان نمی شود:

بیماران هموفیلی
ضربان سازها
فشار خون بالا کنترل نشده
دیابت
میگرن شدید در 3 ماه گذشته
زنان حامله

بهبود قابل مشاهده چقدر طول می کشد؟

اثرات جوانسازی با طب سوزنی صورت تجمعی است و پس از 10 دوره درمانی، با نگهداری تا 3 تا 5 سال باقی می ماند.

هر بیمار متفاوت خواهد بود، اما معمولاً هر بیمار یک بار در ماه یا یک بار در هر فصل به درمان های نگهدارنده نیاز دارد. طب سوزنی زیبایی خطوط ریز موجود روی پوست را کاهش می دهد و از پیری پوست جلوگیری می کند.

مرکز درمانی طب سنتی شمیم با کادر درمانی مجرب در رشته های تخصصی داخلی و طب سنتی و  فیزیوتراپی و توانبخشی در کرج شروع بکار کرده و تا الان افتخار دارد توانسته با تلفیق طب رایج با طب سنتی بهترین نتایج درمانی را بدست آورده و موجبات رضایت عزیزان استان کرج و دیگر مراجعین میهمان از شهرستان ها را بدست آورد.

روش طب سوزنی زیبایی چیست؟

در اولین درمان شما، تاریخچه سلامتی شما را مورد بحث قرار می‌دهیم، از جمله مسائل جسمی، ذهنی یا عاطفی در زندگی روزمره‌تان که باید تعادل داشته باشید و روی آن کار کنید. ما ارزیابی خواهیم کرد که دوست دارید چه تغییراتی در صورت و پوست خود مشاهده کنید و چه نوع برنامه درمانی به بهترین وجه با نیازهای شما مطابقت دارد.

هر درمان شامل وارد کردن سوزن‌های کوچک طب سوزنی، ظریف‌تر از یک تار مو، در نواحی خاصی از کل بدن است. من سوزن ها را در سراسر بدن شما فرو می کنم در حالی که شما در حال استراحت و دراز کشیدن روی میز درمان من (لباس به تن) هستید. در طول طب سوزنی، توجه کامل به شما خواهد شد تا به شما کمک کند آرامش داشته باشید و بیشترین ارزش را از درمان دریافت کنید.

برای عضویت و مشاهده صفحه اینستاگرام طب سنتی شمیم اینجا کلیلک کنید.

پس از وارد کردن هر سوزن، ممکن است چیزی احساس نکنید یا گاهی اوقات یک بی حسی مبهم، سنگینی یا سوزن سوزن شدن خفیف احساس کنید. با این حال، درمان موثر است، چه این احساسات حس شوند یا نه. سوزن ها به مدت 20 تا 30 دقیقه در حالی که شما با موسیقی آرام آرام آرام می گیرید، می مانند. به طور کلی، درمان ها بسیار آرامش بخش هستند.

بسیاری از بیماران به خواب می روند. پس از درمان، ممکن است یک احساس سرخوشی آرامش بخش را تجربه کنید. در یک یا دو درمان اول کاملاً معمول است که بلافاصله پس از درمان احساس آرامش عمیق یا حتی سردرگمی خفیف داشته باشید.

این ها در مدت کوتاهی از بین می روند و برای غلبه بر آن هرگز به چیزی بیش از کمی استراحت نیاز ندارند.

مدت زمان درمان طب سوزنی زیبایی چقدر است؟

طب سوزنی زیبایی بیش از 1 ساعت طول می کشد.
طب سوزنی زیبایی با درمان های صورت بیش از 1/2 ساعت طول می کشد.
اولین بازدید به دلیل فرم دریافت اولیه بیشتر طول می کشد.

در صورت داشتن هرگونه سوال یا برای راهنمایی بیشتر با متخصصان ومشاوران ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

X