گستردگی تخصص کلینیک فیزیوتراپی

فیزیوتراپی و توانبخشی کرج | طب سوزنی در کرج

گستردگی تخصص کلینیک فیزیوتراپی

کلینیک فیزیوتراپی در کرج

بدن انسان ذاتا پیچیده است – حتی زمانی که آسیب مزمن شود، حتی بیشتر از آن. در چنین شرایطی، عوارض اضافه می‌توانند علت اصلی را بپوشانند و باعث شوند علائم به شکلی دور از حالت عادی ظاهر شوند. تجربه تیم پزشکان در کلینیک فیزیوتراپی در این مورد حیاتی است.

در اینجا در فیزیوتراپی و سلامتی کیتی بل، ما بسیار خوش شانس هستیم که چنین تیم بزرگی از فیزیوتراپیست ها را داریم. به اشتراک گذاری دانش و تجربه بین تیم چیزی است که تأثیر بسیار مثبتی بر نتایج درمان ما دارد. به همین ترتیب، دسترسی به بهترین تجهیزات برای بررسی بیشتر، مانند سونوگرافی تشخیصی برای تصویربرداری از اختلالات اسکلتی عضلانی، چیزی است که به ما امکان می دهد تا به طور کامل با درد یا ناراحتی که در حال حاضر تجربه می کنید، مقابله کنیم.

مرکز درمانی طب سنتی شمیم با کادر درمانی مجرب در رشته های تخصصی داخلی و طب سنتی و  فیزیوتراپی و توانبخشی در کرج شروع بکار کرده و تا الان افتخار دارد توانسته با تلفیق طب رایج با طب سنتی بهترین نتایج درمانی را بدست آورده و موجبات رضایت عزیزان استان کرج و دیگر مراجعین میهمان از شهرستان ها را بدست آورد.

زمانی متوجه خواهید شد که به پایان درمان نزدیک می شوید:

هنگامی که موارد زیر اتفاق افتاد، متوجه خواهید شد که به پایان درمان خود نزدیک می شوید: درد کاهش یافته یا از بین رفته است. روشن می شود که شفا رخ داده است. عملکرد بهبود یافته است. و دامنه حرکت و قدرت ناحیه مورد نظر افزایش یافته است.

برای رسیدن به این نتایج، ارتباط کلیدی است. هر قرار ملاقات باید شامل یک بحث و ارزیابی مجدد در مورد وضعیت پیشرفت باشد. در نقطه ای که پیشرفت آن طور که انتظار می رود انجام نمی شود، فیزیوتراپیست شما باید نظر دوم را دریافت کند یا شما را برای بررسی بیشتر به متخصص ارجاع دهد. در اصل، درمان باید پیشرونده و پویا باشد، نه صرفاً ادامه یافته های مشاوره اولیه.

برای عضویت و مشاهده صفحه اینستاگرام طب سنتی شمیم اینجا کلیلک کنید.

به طور خلاصه، پس اگر نگران مدت طولانی درمان هستید، احساس می‌کنید قبلاً توسط فیزیوتراپیست شما را سوار کرده‌اند یا به سادگی متوجه نشده‌اید، پس یک فیزیوتراپیست در شفیلد با تخصص در طیف وسیعی پیدا کنید. طیف وسیعی از آسیب ها، دسترسی به جدیدترین تجهیزات، و بررسی های عالی که از اعتماد و سهولت ارتباط صحبت می کنند. اگر در شفیلد مرکزی و جنوبی هستید یا در اطراف آن هستید، بهتر است به فیزیوتراپی و سلامتی کیتی بل نگاه نکنید.

برای برداشتن اولین قدم برای بازگشت به حالت عادی، امروز مشاوره رایگان فیزیوتراپی خود را درخواست کنید.

خدمات برنده جایزه ما به شما کمک می کند بهتر حرکت کنید، احساس بهتری داشته باشید و بهتر زندگی کنید. امروز با ما تماس بگیرید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

X