اقدامات برای تسکین درد چیست؟

فیزیوتراپی و توانبخشی کرج | طب سوزنی در کرج

اقدامات برای تسکین درد چیست؟

اقدامات تسکین درد

لیزر درمانی:

هدف این درمان کاهش درد و اسپاسم عضلانی است و به طور موثر هر گونه بیماری مرتبط با تاندون را درمان می کند. دیاترمی موج کوتاه: این درمان یک میدان الکترومغناطیسی تولید می کند که گرما را در بافت های بدن تولید می کند. این به کاهش هر گونه تورم و درد کمک می کند.

سونوگرافی:

امواج صوتی با فرکانس بالا برای درمان هر گونه مشکل بافت عمیق استفاده می شود. این کار با تحریک گردش خون و افزایش فعالیت سلولی انجام می شود. این درمان باعث تسریع روند بهبودی و همچنین کاهش اسپاسم عضلانی می شود.

آب درمانی:

این شکل از درمان در آب انجام می‌شود و دمای آن بین گرم تا گرم است، زیرا به ماهیچه‌ها آرامش می‌دهد و همچنین درد را تسکین می‌دهد. حمام آب درمانی به بدن شما فشار می آورد (در حالی که شناور هستید) و با لگد شروع به گردش خون مناسب در قسمت های آسیب دیده بدن می کند.

انتخاب فیزیوتراپیست مناسب:

وقتی نوبت به انتخاب فیزیوتراپیست مناسب می رسد، که با شما کار می کند و نیازهای شما را برآورده می کند، مطمئن شوید که این نکات را در نظر داشته باشید.

آنها باید تجربه قبلی در درمان بیماری شما داشته باشند.

همه فیزیوتراپیست ها شبیه هم نیستند، آنها در قسمت های مختلف بدن تخصص دارند. در حالی که برخی ممکن است روی سر و گردن تمرکز کنند، برخی دیگر ممکن است روی پاها یا حتی ستون فقرات تمرکز کنند. به دنبال فردی باشید که در شرایط شما متخصص باشد تا مطمئن شوید که به بهترین شیوه ها پایبند است.

مرکز درمانی طب سنتی شمیم با کادر درمانی مجرب در رشته های تخصصی داخلی و طب سنتی و  فیزیوتراپی و توانبخشی در کرج شروع بکار کرده و تا الان افتخار دارد توانسته با تلفیق طب رایج با طب سنتی بهترین نتایج درمانی را بدست آورده و موجبات رضایت عزیزان استان کرج و دیگر مراجعین میهمان از شهرستان ها را بدست آورد.

شایستگی آنها را در نظر بگیرید.

از آنجایی که فیزیوتراپی مانند هر درمان پزشکی دیگری است، مهم است که شایستگی های تیم فیزیوتراپی را که در حال بازتوانی شما هستند در نظر بگیرید. اطمینان حاصل کنید که آنها دارای شرایط لازم برای اطمینان از دریافت نوع درمان مناسب هستند.

برای عضویت و مشاهده صفحه اینستاگرام طب سنتی شمیم اینجا کلیلک کنید.

از آنها در مورد روش درمانی بپرسید.

از ورزش، بسته های سرد و گرم، آب درمانی گرفته تا دستکاری، فیزیوتر شما ممکن است هر یک یا ترکیبی از این درمان ها را برای کمک به شما برای بازیابی تحرک انتخاب کند. اگر با نوع خاصی از درمان راحت تر هستید یا به دنبال چیز خاصی هستید، مطمئن شوید که آیا آنها خدمات ارائه می دهند یا خیر.

سطوح تناسب اندام خود را در نظر بگیرید

آیا شما یک ورزشکار هستید که به دنبال بازگشت به فرم اولیه خود هستید یا در حال بهبودی پس از تصادف هستید؟ فیزیوتر شما باید در نوع درمانی که به دنبال آن هستید متخصص باشد. فیزیوهای ورزشی برای ورزشکاران با عملکرد بالا و آسیب‌های ورزشی متفاوت از انواعی است که بر توانبخشی از آسیب تمرکز می‌کند. هنگام مشاوره با فیزیوتراپیست مطمئن شوید که نیازهای خود را درک کرده و تعریف کرده اید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

X