چگونه فیزیوتراپی می تواند به بهبودی کمک کند؟

فیزیوتراپی و توانبخشی کرج | طب سوزنی در کرج

چگونه فیزیوتراپی می تواند به بهبودی کمک کند؟

بهبودی با فیزیوتراپی

فیزیوتراپی چیست؟

فیزیوتراپی یک درمان پزشکی است که ترکیبی از پیشگیری از آسیب، توانبخشی، تناسب اندام جامع و درمان پایدار است. فیزیو عمدتاً بر حرکت و علمی که حول آن می چرخد ​​متمرکز است تا بتواند به مسائلی که می تواند باعث ناتوانی یا آسیب شود رسیدگی کند. پس از رفع مشکلات، فیزیوتراپی می تواند به بیماران کمک کند تا قدرت و قدرت خود را به حداکثر برسانند و آن را بازیابی کنند.

فیزیو با ترکیبی از تکنیک ها برای بازیابی تحرک مانند تمرینات و ماساژ کار می کند و این تکنیک ها پس از نهایی شدن تشخیص اجرا می شوند. تشخیص به بیمار می‌گوید که چه برنامه درمانی را باید انتخاب کند، و این طرح باید بهزیستی کلی او را بهبود بخشد و به بازگرداندن آنها به روال عادی (بدون درد) کمک کند.

هنگامی که تشخیص داده شد و برنامه درمانی برای شما ارائه شد، می توانید یک قرار ملاقات با فیزیوتراپیست تعیین کنید که به شما کمک می کند قدرت و حرکت را پس از آسیب یا جراحی بازیابی کنید.

مرکز درمانی طب سنتی شمیم با کادر درمانی مجرب در رشته های تخصصی داخلی و طب سنتی و  فیزیوتراپی و توانبخشی در کرج شروع بکار کرده و تا الان افتخار دارد توانسته با تلفیق طب رایج با طب سنتی بهترین نتایج درمانی را بدست آورده و موجبات رضایت عزیزان استان کرج و دیگر مراجعین میهمان از شهرستان ها را بدست آورد.

این متخصصان آموزش دیده اند تا به شما در انجام کارهای فیزیکی، تمرینات و کشش های خاص کمک کنند. آنها امکانات و تجهیزات ویژه ای دارند که می توانند انواع مشکلات حرکتی را برطرف کنند و دامنه حرکتی شما را بازیابی کنند.

برای عضویت و مشاهده صفحه اینستاگرام طب سنتی شمیم اینجا کلیلک کنید.

چرا شما به آن نیاز دارید؟

افراد معمولاً زمانی که در حال بهبودی پس از یک جراحت/جراحی بزرگ هستند، به دنبال فیزیوتراپی هستند و جلسات درمانی را برای تسکین دردی که تحرک و قدرت آنها را محدود می کند، پشت سر می گذارند. عوامل متعددی مانند اسپاسم عضلانی، وضعیت نامناسب، کشیدگی عضلانی یا یک عامل خارجی که می تواند باعث آسیب شدید شود، می تواند باعث شود فرد به فیزیوتراپ مراجعه کند.

فیزیو به بیمار کمک می کند تا درد را مدیریت کند و بهتر حرکت کند. فیزیوتراپیست ها همچنین آنها را از علائم محرکی که باید در آینده جستجو کنند مطلع می کنند تا بتوانند از تکرار آسیب جلوگیری کنند. این همچنین شما را از هر گونه درد اضافی و خرابی مربوطه نجات می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

X