آنچه در مورد مولتیپل اسکلروزیس (بیماری ام اس) و طب سوزنی باید بدانید

فیزیوتراپی و توانبخشی کرج | طب سوزنی در کرج

آنچه در مورد مولتیپل اسکلروزیس (بیماری ام اس) و طب سوزنی باید بدانید

بیماری ام اس و طب سوزنی

مولتیپل اسکلروزیس (MS) یک بیماری پیشرونده است که به غلاف میلین، پوشش محافظ اطراف اعصاب حمله می کند. برخی از افراد مبتلا به ام اس ممکن است برای مدیریت علائم خود از طب سوزنی در کنار درمان پزشکی استفاده کنند.

فیزیوتراپی و توانبخشی در کرج  تا الان افتخار دارد توانسته با تلفیق طب رایج با طب سنتی بهترین نتایج درمانی را بدست آورده و موجبات رضایت عزیزان استان کرج و دیگر مراجعین میهمان از شهرستان ها را بدست آورد.

فرد مبتلا به ام اس ممکن است با پیشرفت بیماری دچار اختلالاتی در حرکت، گفتار و سایر عملکردهای بدن خود شود. هیچ درمانی برای ام اس وجود ندارد، اما درمان ممکن است شدت علائم را کاهش دهد.

برای هرگونه سوال یا برای راهنمایی بیشتر با متخصصان ومشاوران ما تماس بگیرید.

blank
فیزیوتراپی و توانبخشی کرج | طب سوزنی در کرج

یکی از درمان های مکمل بالقوه برای ام اس، طب سوزنی است. طب سوزنی شکلی از طب آسیای شرقی است که بر اساس نیروی حیات یا جریان انرژی بدن به نام qi است که از طریق مسیرهایی در بدن به نام مریدین ها حرکت می کند.

به گفته تمرین‌کنندگان، اگر چی فردی مسدود یا نامتعادل شود، ممکن است بیمار شوند. تمرین‌کنندگان از سوزن‌های ظریف در نقاط کلیدی بدن استفاده می‌کنند تا سعی کنند پاسخ درمانی طبیعی بدن را تحریک کنند و به بازگرداندن حالت تعادل کمک کنند.

در این مقاله به بررسی این موضوع می پردازیم که آیا افراد مبتلا به ام اس می توانند طب سوزنی انجام دهند و آیا می تواند علائم را بهبود بخشد. ما همچنین به فواید و خطرات طب سوزنی برای افراد مبتلا به ام اس نگاه می کنیم.

برای عضویت و مشاهده صفحه اینستاگرام طب سنتی شمیم اینجا کلیلک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

X