تشخیص اختلال نعوظ چگونه است؟

تشخیص اختلال نعوظ

تشخیص اختلال نعوظ چگونه است؟

تشخیص اختلال نعوظ

معاینه فیزیکی برای تشخیص اختلال نعوظ، پزشک در مورد علائم و سابقه پزشکی سوالاتی می پرسد.
برای تشخیص اختلال نعوظ، پزشک سوالاتی در مورد علائم و سابقه پزشکی می پرسد. یک معاینه فیزیکی کامل برای تشخیص گردش خون ضعیف یا مشکلات عصبی انجام می شود. پزشک به دنبال ناهنجاری‌های ناحیه تناسلی است که می‌تواند باعث ایجاد مشکل در نعوظ شود.

تشخیص اختلال نعوظ: تست های آزمایشگاهی بسیاری از تست های آزمایشگاهی می توانند در تشخیص مشکلات جنسی مردان مفید باشند.
بسیاری از آزمایشات آزمایشگاهی می توانند در تشخیص مشکلات جنسی مردان مفید باشند. اندازه گیری سطح تستوسترون می تواند تعیین کند که آیا عدم تعادل هورمونی وجود دارد، که اغلب با کاهش میل مرتبط است.

این آزمایشات ممکن است دلایل پزشکی زمینه ای ED را نشان دهد:

  • شمارش سلول های خونی
  • سطح کلسترول
  • سطح قند خون
  • تست های عملکرد کبد

اختلال نعوظ نشانه ای از بیماری قلبی است؟ اختلال نعوظ می تواند علامت هشدار دهنده بیماری زمینه ای جدی باشد.

اختلال نعوظ می تواند علامت هشدار دهنده بیماری زمینه ای جدی باشد. تحقیقات نشان داده است که اختلال نعوظ یک پیش بینی کننده قوی برای حمله قلبی، سکته مغزی و حتی مرگ ناشی از بیماری های قلبی عروقی است. همه مردان مبتلا به اختلال نعوظ باید از نظر بیماری قلبی عروقی ارزیابی شوند.

قابل ذکر است، این بدان معنا نیست که هر مردی که دارای اختلال نعوظ است، به بیماری قلبی مبتلا خواهد شد، یا اینکه هر مردی که بیماری قلبی دارد، دارای اختلال نعوظ است. با این حال، بیماران مبتلا به اختلال نعوظ باید از این ارتباط آگاه باشند.

تشخیص اختلال نعوظ
تشخیص اختلال نعوظ

درمان اختلال نعوظ:

تغییر شیوه زندگی اغلب مردان مبتلا به اختلال نعوظ می توانند با ایجاد چند تغییر در شیوه زندگی، عملکرد جنسی را بهبود بخشند.

اغلب مردان مبتلا به اختلال نعوظ می توانند با ایجاد چند تغییر در شیوه زندگی، عملکرد جنسی را بهبود بخشند. ترک سیگار، کاهش وزن و ورزش منظم می تواند با بهبود جریان خون کمک کند. اگر مشکوک هستید که دارویی می تواند به اختلال نعوظ کمک کند، در مورد آن با پزشک خود صحبت کنید.

مرکز درمانی طب سنتی شمیم با کادر درمانی مجرب در رشته های تخصصی داخلی و طب سنتی و فیزیوتراپی و توانبخشی کرج فارغ التحصیل از مالزی ، با پروانه طبابت با ارائه بهترین خدمات درمانی در رشته‌های زیبایی، تشخیص اختلال نعوظ ، رفع بیماری های فشار خون ،  دیابت ، کبد چرب ، مشکلات کمر درد ،  سیاتیک ، ماساژ های لاغری ، آرامشی و … شروع بکار کرده و تا الان افتخار دارد توانسته با تلفیق طب رایج با طب سنتی بهترین نتایج درمانی را بدست آورده و موجبات رضایت عزیزان استان کرج و دیگر مراجعین میهمان از شهرستان ها را بدست آورد.

درمان اختلال نعوظ: داروهای خوراکی در حالی که در رسانه ها رایج شده است، ویاگرا تنها داروی اختلال نعوظ نیست.

در حالی که ویاگرا در رسانه ها رایج شده است، تنها داروی اختلال نعوظ نیست. سایر داروهای اختلال نعوظ عبارتند از:

  • سیالیس
  • لویترا
  • استاکسین
  • استندرا

این داروها با بهبود جریان خون به آلت تناسلی در هنگام برانگیختگی عمل می کنند و 30 تا 60 دقیقه قبل از فعالیت جنسی مصرف می شوند. آنها نباید بیش از یک بار در روز استفاده شوند. سیالیس را می توان تا 36 ساعت قبل از فعالیت جنسی مصرف کرد و همچنین با دوز کمتر و روزانه عرضه می شود. استاکسین در دهان حل می شود. همه برای ایمنی نیاز به نسخه پزشک دارند.

blank
تشخیص اختلال نعوظ

درمان اختلال نعوظ: تزریقات داروهای تزریقی نیز برای اختلال نعوظ وجود دارد.
داروهای تزریقی نیز برای اختلال نعوظ وجود دارد. برخی از مردان با تزریق مستقیم این داروها به آلت تناسلی، نعوظ قوی تری را حفظ می کنند. این داروها با گشاد کردن رگ‌های خونی عمل می‌کنند و باعث می‌شوند آلت تناسلی با خون غرق شود. گزینه دیگر یک گلوله دارویی است که در مجرای ادرار قرار می گیرد و می تواند در عرض 10 دقیقه باعث ایجاد نعوظ شود. بیماران باید قبل از استفاده در مورد استفاده از این تزریق ها به طور مفصل با پزشک خود صحبت کنند.

درمان اختلال نعوظ: دستگاه های خلاء (پمپ) دستگاه های خلاء برای اختلال نعوظ که پمپ نیز نامیده می شوند، جایگزینی برای دارو ارائه می دهند.
دستگاه های خلاء برای اختلال نعوظ که پمپ نیز نامیده می شوند، جایگزینی برای دارو ارائه می دهند. برای استفاده از پمپ، آلت تناسلی در داخل یک سیلندر قرار می گیرد. سپس پمپ هوا را از سیلندر بیرون می کشد تا خلاء جزئی در اطراف آلت تناسلی ایجاد کند که باعث پر شدن آن از خون می شود و منجر به نعوظ می شود. برای حفظ نعوظ در حین مقاربت از یک نوار الاستیک در اطراف پایه آلت تناسلی استفاده می شود. افراد برای جلوگیری از آسیب احتمالی آلت تناسلی باید در مورد استفاده از این دستگاه با پزشک خود و به خصوص استفاده از باند الاستیک صحبت کنند.

درمان اختلال نعوظ: جراحی اگر اختلال نعوظ ناشی از انسداد شریان منتهی به آلت تناسلی باشد، می توان از جراحی برای بازگرداندن جریان خون استفاده کرد.
اگر اختلال نعوظ ناشی از انسداد شریان منتهی به آلت تناسلی باشد، می توان از جراحی برای بازگرداندن جریان خون استفاده کرد. نامزدهای بهینه معمولاً مردان جوان‌تری هستند که انسداد آنها ناشی از آسیب به فاق یا لگن است. این جراحی برای مردان مسن با تنگی گسترده عروق در سراسر بدن توصیه نمی شود.

درمان اختلال نعوظ: ایمپلنت برای مردانی که اختلال نعوظ مداوم دارند، ایمپلنت آلت تناسلی می تواند عملکرد جنسی را بازیابی کند.
برای مردانی که اختلال نعوظ دائمی دارند، ایمپلنت آلت تناسلی می تواند عملکرد جنسی را بازیابی کند. یک ایمپلنت بادی از دو سیلندر استفاده می کند که با جراحی در داخل آلت تناسلی قرار می گیرد. هنگامی که نعوظ مورد نظر است، مرد از یک پمپ برای پر کردن سیلندرها با مایع تحت فشار استفاده می کند. روش دیگر، یک ایمپلنت چکش خوار با میله های کاشته شده با جراحی می تواند برای تقویت نعوظ استفاده شود.

برای عضویت و مشاهده صفحه اینستاگرام طب سنتی شمیم اینجا کلیلک کنید.

در صورت داشتن هرگونه سوال یا برای راهنمایی بیشتر با متخصصان ومشاوران ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

X