تناسب اندام در تمام سنین و مراحل چگونه ممکن است؟

فیزیوتراپی و توانبخشی کرج | طب سوزنی در کرج

تناسب اندام در تمام سنین و مراحل چگونه ممکن است؟

تناسب اندام در تمام سنین

پیری همیشه خوشایند نیست. این عوارض خاصی را به همراه دارد که سبک زندگی روزمره را مختل می کند. این موارد شامل آرتریت روماتوئید (RA)، پوکی استخوان، سیاتیک، زوال عقل، درد گردن، کمردرد، تعویض مفصل زانو و غیره است.

همه این بیماری ها را می توان با فیزیوتراپی کنترل و مدیریت کرد.

مرکز درمانی طب سنتی شمیم با کادر درمانی مجرب در رشته های تخصصی داخلی و طب سنتی و  فیزیوتراپی و توانبخشی در کرج شروع بکار کرده و تا الان افتخار دارد توانسته با تلفیق طب رایج با طب سنتی بهترین نتایج درمانی را بدست آورده و موجبات رضایت عزیزان استان کرج و دیگر مراجعین میهمان از شهرستان ها را بدست آورد.

مدیریت بیماری های قلبی و دیابتی

اغلب مشاهده شده است که بیمار دیابتی از ناراحتی هایی مانند درد زانو، شانه و کمر رنج می برد. این اغلب به دلیل سطح نامتعادل قند در بدن است. برنامه های فیزیوتراپی اختصاصی وجود دارد که به مدیریت درد ناشی از دیابت کمک می کند. این طرح ها همچنین به کنترل سطح قند کمک می کند. فیزیوتراپیست های متخصص ما در فیزیوتراپی طب سنتی کرج در خدمت شما هستند.

سهولت مراقبت از بارداری و پس از زایمان

بارداری سفر زیبایی است. با این حال، بسیاری از زنان در این سفر با مشکل مواجه می شوند زیرا بدن آنها دستخوش تغییرات اساسی می شود که بر سلامت و سلامت کلی تأثیر می گذارد. بسیاری از زنان با مشکلاتی مانند نوسانات هورمونی، مشکل در انجام فعالیت های معمول به دلیل افزایش وزن، تغییر عادات و غیره مواجه می شوند. پیشنهاد می کنیم برای لذت بردن از این تجربه فوق العاده با فیزیوتراپ با استعداد ما در کلینیک کوئینز کوی مشورت کنید.

بهبود سلامت روان

از میان تمام فواید شگفت انگیز فیزیوتراپی، سلامت روان مهمترین آنهاست. ما این را صرفاً به معنای «احساس شادی و سلامت» نمی‌گوییم. ما درک می کنیم که سلامت روان بسیار بیشتر از این است. در فیزیوتراپی مثلث، ما این واقعیت را تأیید و از آن حمایت می کنیم که احساس خوب در بدن شما نه تنها برای انجام کارهای روزانه مهم است، بلکه برای بالا بردن اعتماد به نفس شما در هر کاری و هر کجا که می روید، مهم است. به همین دلیل است که ما به شما کمک می کنیم تا پتانسیل واقعی و کامل خود را درک کنید.

با کمک یک فیزیوتراپ ماهر و ماهر از فیزیوتراپی مثلث، ما می توانیم برنامه ای را برای شما سفارشی کنیم که مطابق با نیاز خاص شما باشد.

با ما تماس بگیرید و ما خوشحال می شویم که به تمام سوالات شما پاسخ دهیم.

به راهنمایی بیماران در مورد نوروپاتی دیابتی، پای دیابتی و غیره کمک می کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

X