جوانسازی طب سوزنی صورت AKA طب سوزنی زیبایی چیست؟

فیزیوتراپی و توانبخشی کرج | طب سوزنی در کرج

جوانسازی طب سوزنی صورت AKA طب سوزنی زیبایی چیست؟

جوانسازی طب سوزنی

طب سوزنی زیبایی یک روش غیر جراحی برای کاهش علائم روند پیری است. تکنیک های طب سوزنی و همچنین انواع درمان های پزشکی چینی و مکمل های گیاهی چینی برای پاک کردن سال ها از صورت شما استفاده می شود. بر اساس تشخیص های متمایز طب شرقی، کل بدن با پرداختن به الگوهای فیزیکی، ذهنی و احساسی که باعث بیماری می شوند و به روند پیری کمک می کنند، جوان تر به نظر می رسد و احساس می کند.

طب سوزنی زیبایی چگونه کار می کند؟

در تئوری طب سنتی چینی زیبایی از درون می آید. هنگامی که شما شروع به پیری می کنید که به نظر می رسد و احساس ناسالم می کند، ممکن است جریان Qi، خون و اسانس در بدن شما تعادل نداشته باشد. هنگامی که تعادل برقرار شود، احساس می کنید و درخشندگی بیشتری خواهید داشت. در سطح فیزیولوژیکی، نشان داده شده است که طب سوزنی گردش خون و انرژی زندگی را در سراسر بدن افزایش می دهد.

افزایش جریان خون می تواند به ما در حفظ سلامت پوست و تون ماهیچه ای با ارسال مواد مغذی، رطوبت و “بالا بردن” انرژی به پوست و عضلات صورت کمک کند.

مرکز درمانی طب سنتی شمیم با کادر درمانی مجرب در رشته های تخصصی داخلی و طب سنتی و  فیزیوتراپی و توانبخشی در کرج شروع بکار کرده و تا الان افتخار دارد توانسته با تلفیق طب رایج با طب سنتی بهترین نتایج درمانی را بدست آورده و موجبات رضایت عزیزان استان کرج و دیگر مراجعین میهمان از شهرستان ها را بدست آورد.

با افزایش جریان لنفاوی با استفاده از ماساژ صورت و همراه با طب سوزنی، می توانم به تقویت سیستم ایمنی بدن کمک کنم. پوست ما بخش مهمی از سیستم ایمنی بدن ما است. سوزن های وارد شده به صورت بر تولید کلاژن و الاستین تأثیر می گذارد که به رنگ پوست کمک می کند. کلاژن پروتئینی است که توسط بدن ما تولید می شود و مسئول دوام و انعطاف پذیری پوست ما است.

الاستین مسئول خاصیت ارتجاعی پوست ما است. قرار گرفتن در معرض نور خورشید و پیری باعث تخریب و کاهش تولید کلاژن و الاستین ما می شود. طب سوزنی به تحریک فرآیندهای طبیعی تولید مثل و رشد سلولی در بدن کمک می کند.

سوزن‌ها در نقاط حرکتی عضلانی قرار می‌گیرند تا ماهیچه‌ها را دوباره به جای اصلی خود آموزش دهند، بنابراین صورت تراشیده‌تر، جوان‌تر و بلندتر به نظر می‌رسد. طب سوزنی زیبایی به عنوان طب سوزنی صورت و طب سوزنی جوانسازی صورت نیز شناخته می شود.

برای عضویت و مشاهده صفحه اینستاگرام طب سنتی شمیم اینجا کلیلک کنید.

تفاوت بین طب سوزنی زیبایی و بوتاکس چیست؟

بوتاکس نمی تواند چین و چروک های ناشی از افزایش سن یا قرار گرفتن در معرض نور خورشید را درمان کند یا خطوط ریز را کاهش دهد (فقط روی چین و چروک های پویا کار می کند – خطوط لبخند، خطوط اخم)
خطر فلج عضلات اطراف و افتادگی پلک فوقانی.
بوتاکس فقط نتایج موقتی را ارائه می دهد. هر چه بیشتر به دست آورید، به همان اندازه نیاز دارید تا به همان اثر برسید.
هزینه حداقل 600.00 دلار هر 3-4 ماه است!
ممکن است نتواند ابروها را بالا ببرد و عبارات دیگری داشته باشد.
اثرات طولانی مدت بوتاکس هنوز ناشناخته است.

در صورت داشتن هرگونه سوال تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

X