درمان اختلالات هورمونی با طب سوزنی در کرج

درمان اختلالات هورمونی با طب سوزنی در کرج

طب سوزنی در درمان و رفع اختلالات متنوعی نقش دارد. اختلالات هورمونی از جمله بیماری هایی هستند که با طب سوزنی میتوان نتایج درمانی مطلوبی با آن به دست آورد. البته باید توجه داشت که مراجعه به مراکز درمانی معتبر در کیفیت و روند درمان موثر بوده و با مراجعه به مرکز طب سنتی شمیم؛ بزرگترین مرکز طب سوزنی کرج میتوانید از کیفیت و نتایج درمان لذت ببرید.

درمان اختلالات هورمونی با طب سوزنی در کرج

درمان اختلالات قاعدگی در مرکز طب سوزنی کرج

طب سوزنی یکی از روش های موثر در تنظیم هورمون ها میباشد. طب سوزنی با تاثیر بر نقاطی از بدن باعث تنظیم هیپوتالاموس و هیپوفیز میشود. در واقع طب سوزنی ترشح مواد شیمیایی از مغز را کنترل میکند و با این روش میتواند بر درمان و کنترل بیماری ها موثر باشد.

یکی از اختلالات وابسته به هورمون اختلالات مربوط به قاعدگی میباشد. مرکز طب سنتی شمیم؛ بهترین مرکز طب سوزنی کرج با کادری مجرب آماده ارائه خدمات درمانی در این زمینه برای شما عزیزان میباشد. در این مجموعه درمان بسیاری از اختلالاتی که از نظر شما امکان پذیر نمیباشد انجام میشود.

درمان اختلالات هورمونی مرتبط با قاعدگی در مرکز طب سنتی کرج

بسیاری از ناراحتی و ناخوشی های دوران قاعدگی ناشی از اختلالات هورمونی میباشد. رفع این مشکلات با کمک قرص و دارو های شیمیایی میتواند عوارض زیادی به همراه داشته باشد. استفاده از طب سوزنی در رفع این بیماری میتواند بدون داشتن اثرات جانبی بسیار کمک کننده باشد.

بعد از انجام دوره های منظم طب سوزنی سطح هورمون ها تعدیل شده و به دنبال آن قاعدگی فرد منظم میشود. این روش درمان طبیعی نتایج مثبتی به همراه دارد. به دنبال تعدیل هورمون ها پس از طب سوزنی، علاوه بر تنظیم سیکل دیگر اختلالات مربوط به قاعدگی از جمله آمنوره، دیسمنوره و منوراژی نیز با این روش قابل درمان هستند.

برای مثال منوراژ یک اختلال قاعدگی است که در آن فرد در دوران قاعدگی با خونریزی شدیدی همراه است. این خونریزی شدید میتواند علت های مختلفی داشته باشد. در مرکز شمیم که بزرگترین مرکز طب سوزنی کرج میباشد پس از معاینات لازم درمان متناسب با اختلال از سر گرفته میشود و پس از گذراندن جلسات لازم فرد بیمار سلامتی خود را به دست می آورد.

اگر دچار بیماری های هورمونی یا اختلالات قاعدگی هستید با مراجعه به مجموعه تخصصی شمیم؛ بهترین مرکز طب سوزنی کرج از خدمات متنوع این مرکز بهره مند شده و از نتایج درمان لذت ببرید. این کلینیک آماده ارائه خدمات مشاوره ای به شما عزیزان بوده و شما کافی است که پس از مراجعه به وب سایت و پر کردن فرم مشاوره از خدمات رایگان مشاوره بهره مند شوید.


لینک های مفید:

فیزیوتراپی و توانبخشی کرج

طب سوزنی کرج

طب سنتی کرج

شمیم سبز فروش اسانس های طبیعی 

از صفحه اینستاگرام ما دیدن فرمایید:

صفحه اینستاگرام طب سنتی شمیم

جهت ارتباط با مرکز تخصصی طب سنتی شمیم به بخش تماس با ما مراجعه کنید و از طریق راه های ارتباطی با ما در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

X