معمولاً از طب سوزنی برای درمان چه چیزی استفاده می شود؟

فیزیوتراپی و توانبخشی کرج | طب سوزنی در کرج

معمولاً از طب سوزنی برای درمان چه چیزی استفاده می شود؟

درمان با طب سوزنی کرج

دکتر سوزن های طب سوزنی را در پا می گذارد.

طب سوزنی از سوزن های ریز و استریل استفاده می کند که در نقاط مختلف بدن شما وارد پوست می شود. آنها را می توان در سراسر بدن قرار داد تا به خود درمانی کمک کند. به گفته دانشگاه جان هاپکینز، اعتقاد بر این است که این نقاط طب سوزنی سیستم عصبی مرکزی را تحریک می کنند تا مواد شیمیایی بدن را در مغز، ماهیچه ها و نخاع آزاد کنند.

طب سوزنی به عنوان یک داروی هومیوپاتی در نظر گرفته می شود که همیشه برای همه کار نمی کند. با این حال، موسسه ملی بهداشت بیان می کند که طب سوزنی را می توان همراه با سایر درمان ها برای کمک به تسکین استفاده کرد: حالت تهوع، سردرد، دردهای قاعدگی، آرتروز، سندرم تونل کارپال، توانبخشی سکته مغزی و آسم.

اگرچه برخی از این روش‌های هومیوپاتی می‌توانند به تحریک توانایی بدن برای خوددرمانی کمک کنند، طب سوزنی برای بیماری شریان محیطی هنوز یک بحث است.

این به این دلیل است که دانشمندانی که واکنش بدن به طب سوزنی را مطالعه می کنند هنوز از عملکرد آن گیج هستند. به نوبه خود، افراد تجربیات بسیار متفاوتی با طب سوزنی دارند – در حالی که ممکن است فردی به طور کامل از میگرن مزمن بهبود یابد، فرد دیگری ممکن است حتی پس از درمان های متعدد همچنان رنج بکشد.

عوارض احتمالی طب سوزنی
عوارض احتمالی طب سوزنی

داروهای هومیوپاتی برای بیماری عروق محیطی به چه معناست؟

طب سوزنی برای پد نیاز به داروی هومیوپاتی دارد.

طب هومیوپاتی برای بیماری شریان محیطی، استفاده از داروهای طبیعی برای لنگش را قبل از توسل به جراحی تجسم می‌دهد، طب سوزنی تنها یک گزینه است. برخی از متخصصان طب سوزنی معتقدند که می توان از آن برای تقویت جریان خون و کاهش التهاب استفاده کرد. این یکی از دلایلی است که افراد ممکن است فکر کنند داروهای هومیوپاتی برای بیماری عروق محیطی ممکن است یک انتخاب درمانی خوب باشد.

درک اینکه چرا بیماری شریان محیطی در وهله اول ایجاد می شود قبل از انتخاب یک برنامه درمانی مهم است.

اگر می تواند جریان خون را افزایش دهد، چرا طب سوزنی برای عروق مسدود شده کار نمی کند؟

فقط به این دلیل که جریان خون را افزایش می دهید، به این معنی نیست که تجمع پلاک در دیواره های شریان را کاهش می دهید. اگرچه کاهش التهاب می تواند به کاهش علائم دردناک کمک کند، اما طب سوزنی علت اصلی بیماری شریان محیطی که تجمع پلاک است را درمان نمی کند.

بدون کاهش مشکل ریشه یا خلاص شدن از شر پلاک داخل رگ ها، مسدود می شوند و منجر به عواقب مضر می شود.

  فیزیوتراپی و توانبخشی در کرج  تا الان افتخار دارد توانسته با تلفیق طب رایج با طب سنتی بهترین نتایج درمانی را بدست آورده و موجبات رضایت عزیزان استان کرج و دیگر مراجعین میهمان از شهرستان ها را بدست آورد.

عوارض احتمالی طب سوزنی
عوارض احتمالی طب سوزنی

چرا طب سوزنی برای درد پا ممکن است بیماری شریان محیطی را برطرف نکند؟

متخصص طب سوزنی سوزن‌ها را در پای بیمار فرو می‌کند.

بیماری شریان محیطی (PAD) یک بیماری جدی است که در صورت عدم درمان به موقع می تواند تهدید کننده زندگی باشد. این یکی از دلایلی است که تکیه بر داروهای هومیوپاتی برای بیماری عروق محیطی ممکن است ایده خوبی نباشد. بسته به مرحله ای که در حال حاضر در آن هستید، PAD می تواند منجر به حمله قلبی، سکته مغزی یا قطع عضو شود. درمان با طب سوزنی کرج

حتی اگر انسداد عروق ممکن است سال ها طول بکشد تا به طور کامل مسدود شود، تاخیر در درمان می تواند به معنای زندگی یا مرگ باشد. علاوه بر این، تشخیص و درمان PAD قبل از بدتر شدن می‌تواند تحرک را افزایش دهد و به شما امکان می‌دهد زندگی سالم‌تر و پربارتری داشته باشید.

طب سوزنی برای پا درد یک درمان آهسته است که می تواند چندین جلسه طول بکشد قبل از اینکه بتوانید نتایجی را مشاهده کنید – در صورت وجود. اگر علاقه مند به اجتناب از جراحی برای بیماری شریان محیطی هستید و می خواهید یک روش جایگزین و کمتر تهاجمی داشته باشید، لازم نیست برای بیماری شریان محیطی نیز به داروهای هومیوپاتی متوسل شوید.

برای عضویت و مشاهده صفحه اینستاگرام طب سنتی شمیم اینجا کلیلک کنید.

آیا پزشکان قبل از درمان پزشکی، داروهای طبیعی برای لنگش را امتحان می کنند؟

بله، البته که دارند! هنگامی که برای مشاوره به یک مرکز درمانی مانند مراکز عروقی ایالات متحده مراجعه می کنید، آنها در مورد داروها و استراتژی های درمانی مختلفی که قبلاً در نظر گرفته اید یا امتحان کرده اید صحبت می کنند. یکی از رایج ترین درمان های طبیعی برای لنگش که متخصص عروق شما توصیه می کند، تغییر سبک زندگی مانند رژیم غذایی یا ورزش است.

یک رژیم غذایی متعادل یا افزایش فعالیت بدنی می تواند به کاهش فشار خون و کلسترول کمک کند و همچنین به کند کردن پیشرفت تجمع پلاک کمک کند. اینها دو درمان طبیعی اغلب موفق برای لنگش هستند که قبل از پیگیری درمان پزشکی توسط پزشک توصیه می شود.

با این حال، اگر تجمع پلاک شما خیلی شدید باشد، داروهای هومیوپاتی برای بیماری عروق محیطی و همچنین درمان های طبیعی برای لنگش ممکن است گزینه های مناسبی نباشند. هنگامی که این اتفاق می افتد، متخصص ممکن است یک درمان غیرجراحی و سرپایی مانند آنژیوپلاستی استنت را توصیه کند.

برای هرگونه سوال یا برای راهنمایی بیشتر با متخصصان ومشاوران ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

X