درمان سردرد با کاشت نخ و طب سوزنی

درمان سردرد

درمان سردرد با کاشت نخ و طب سوزنی

 

در سالهای اخیر اثرات کاشت نخ و طب سوزنی بر درمان سردرد های میگرنی به اثبات رسیده است. کاشت نخ و طب سوزنی، درمانی بدون خطر و بدون عوارض است که هیچگونه عارضه جانبی و هیچ مورد مضری برای بیمار ندارد.

بسیاری از افراد مبتلا به سردردهای میگرنی که سالیان دراز خود را محکوم به تحمل دردی طاقت فرسا می دانستند با استفاده از چند جلسه درمان با کاشت نخ یا طب سوزنی در کلینیک شمیم به کلی مداوا شده و از این درد رها شده اند.

از نظرگاه علمی نیز ثابت شده است که کاشت نخ و طب سوزنی با تحریک اعصاب برخی عضلات و بافتها، ترشح اندورفین را ایجاد می کند و باعث ایجاد تغییراتی در فرایند ایجاد درد در مغز و نخاع می گردد. علاوه بر آن  طب سوزنی با تغییراتی در سیستم ایمنی بدن، ترشح فاکتورهای تنظیم کننده را تقویت می نماید و در نتیجه آن التهابات در بدن کاهش می یابد.

همچنین  طب سوزنی بر میزان سروتونین مغز نیز تأثیر گذاشته و این امر باعث کاهش شروع سردردهای میگرنی می شود. تاثیرات طب سوزنی در کاهش سردردهای گردنی به قدری رضایت بخش می باشد که امروزه در کلینیک به بسیاری از بیماران برخورد می کنیم که بعد از سال ها و بعد از انجام جلسات طب سوزنی و توانبخشی داروهای خود را قطع کرده و سردردهای بسیار کمتری را در طول سال ها تجربه می کنند.

البته نباید از این نکته غافل شد که هرچند تعداد زیادی از این نوع سردردها منشا عضلانی و گردنی و به نوعی اسپاستیک عروقی دارند ( و عمده این بیماران به طب سوزنی جواب بسیار عالی می دهند) ولی همواره یادمان باشد گاهی تومورهای سر، افزایش فشار مایع داخل نخاعی و حتی بعضی از عفونت ها و بیماری های شدید عروقی هم ممکن است تظاهر اولیشان سردرد باشد و حتما باید توسط پزشک متخصص این انواع سردرد معاینه و رد شوند.

افرادی که داروهای ضدانعقاد خون مصرف می‌کنند و بیماران قلبی نیز متخصص طب سوزنی را حتما آگاه کنند. مصرف داروهای ضدانعقاد خون ممکن است موجب بروز خونریزی‌های گسترده زیرجلدی و بروز کبودی در بدن شود که برطرف کردن آنها مستلزم مرور زمان است.

پیشنهاد ما به شما مرکز طب سنتی شمیم می باشد. مرکز شمیم با کادری مجرب آماده خدمت رسانی به شما می باشد. 

جهت ارتباط با مرکز تخصصی طب سنتی شمیم به بخش تماس با ما مراجعه کنید و از طریق راه های ارتباطی با ما در ارتباط باشید.

لینک های مفید:

فیزیوتراپی و توانبخشی کرج

طب سوزنی کرج

طب سنتی کرج

شمیم سبز فروش اسانس های طبیعی 

از صفحه اینستاگرام ما دیدن فرمایید:

صفحه اینستاگرام طب سنتی شمیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

X