چگونه باید برای درمان طب سوزنی زیبایی خود آماده شوم؟

فیزیوتراپی و توانبخشی کرج | طب سوزنی در کرج

چگونه باید برای درمان طب سوزنی زیبایی خود آماده شوم؟

درمان طب سوزنی زیبایی

بیماران باید قبل از درمان طب سوزنی غذا بخورند (اما نه پرخوری) و باید لباس راحت بپوشند. ممکن است لازم باشد پاهای شلوار را تا زانو بالا بیاورم، یا روی شکم قرار بگیرم تا متناسب با آن لباس بپوشم. حداقل دو ساعت قبل و بعد از درمان از ورزش های شدید خودداری کنید. مصرف الکل توصیه نمی شود. یک جلسه عصرانه طب سوزنی صورت ممکن است شما را در شب بیدار نگه دارد، بنابراین توصیه می کنم در صورت امکان یک جلسه زودتر در روز انجام دهید.

مرکز درمانی طب سنتی شمیم با کادر درمانی مجرب در رشته های تخصصی داخلی و طب سنتی و  فیزیوتراپی و توانبخشی در کرج شروع بکار کرده و تا الان افتخار دارد توانسته با تلفیق طب رایج با طب سنتی بهترین نتایج درمانی را بدست آورده و موجبات رضایت عزیزان استان کرج و دیگر مراجعین میهمان از شهرستان ها را بدست آورد.

چرا با بدن و نه فقط با صورت خوب رفتار کنیم؟

اثرات جوانسازی طب سوزنی صورت به صورت محدود نمی شود. هر درمان طب سوزنی با توجه به پیری هر فرد فردی است. هیچ دو نفر درمان های مشابهی دریافت نمی کنند زیرا روند پیری هر فرد منحصر به فرد است. نقاط طب سوزنی بر اساس تشخیص افتراقی فردی بر اساس تئوری طب چینی انتخاب می شوند. تشخیص با بررسی مسائل بهداشتی اساسی و علائمی که ممکن است داشته باشید به دست می آید.

اگر شکایات دیگری مانند مشکلات گوارشی، درد حاد یا مزمن، استرس، بی خوابی، خستگی و غیره دارید، در جلسه به این علائم پرداخته می شود و نکات خاصی بر اساس آن انتخاب می شود. بنابراین، درمان تعادل کلی سلامت شما و همچنین ظاهر شما است. زیبایی از درون چین و چروک ها ناپدید می شوند و سلامت شما در همان زمان بهبود می یابد!

برای عضویت و مشاهده صفحه اینستاگرام طب سنتی شمیم اینجا کلیلک کنید.

در طول دوره درمان، علائم فیزیکی دیگری که ممکن است تجربه کنید نیز بهبود خواهند یافت، حتی اگر به طور فعال به آنها رسیدگی نکنیم. درمان می تواند تعادل هورمونی را بهبود بخشد. سفیدی مو و ریزش مو مرتبط با افزایش سن را به تاخیر می اندازد.

ممکن است متوجه شوید که کیفیت خواب بهتری دارید و انرژی بیشتری دارید. هضم و متابولیسم شما را بهبود می بخشد و سیستم ایمنی بدن شما را تقویت می کند. شما همچنین می توانید هر گونه درد مزمن یا عود کننده را درمان و درمان کنید.

در صورت داشتن هرگونه سوال یا برای راهنمایی بیشتر با متخصصان ومشاوران ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

X