چند نوع درمان فیزیوتراپی وجود دارد؟

فیزیوتراپی و توانبخشی کرج | طب سوزنی در کرج

چند نوع درمان فیزیوتراپی وجود دارد؟

درمان فیزیوتراپی

فیزیوتراپی به طور کلی به عنوان یک روش درمانی توصیف می شود که معمولاً برای پیشگیری از آسیب، ارتقای سلامت و به حداکثر رساندن قدرت بدنی استفاده می شود.

با این حال، وقتی نگاه دقیق‌تری به آن بیندازید، متوجه می‌شوید که در واقع نوعی اصطلاح چتر است که شیوه‌ها و درمان‌های فیزیوتراپی تحت آن قرار می‌گیرند.

فیزیوتراپی و توانبخشی در کرج  تا الان افتخار دارد توانسته با تلفیق طب رایج با طب سنتی بهترین نتایج درمانی را بدست آورده و موجبات رضایت عزیزان استان کرج و دیگر مراجعین میهمان از شهرستان ها را بدست آورد.

 انواع متداول فیزیوتراپی و شرایطی که آنها درمان می کنند:

  • درمان های فیزیوتراپی
  • انواع مختلف درمان فیزیوتراپی
  • فیزیوتراپی ورزشی

به طور کلی، فعالیت های ورزشی از نظر جسمی بیشتر از فعالیت های معمولی هستند. این باعث می شود که ورزشکاران در برابر کشیدگی عضلات و آسیب های تاندون آسیب پذیرتر شوند.

چه یک ورزشکار مبتدی یا یک ورزشکار باتجربه، فیزیوتراپیست های ورزشی می توانند به شما کمک کنند تا سریعتر از یک آسیب ورزشی بهبود یافته و عملکرد کلی شما را افزایش دهند.

فیزیوتراپی و توانبخشی کرج | طب سوزنی در کرج
فیزیوتراپی و توانبخشی کرج | طب سوزنی در کرج

 

برای عضویت و مشاهده صفحه اینستاگرام طب سنتی شمیم اینجا کلیلک کنید.

فیزیوتراپی سالمندان

افراد مسن تمایل به کاهش قدرت عضلانی، کاهش رفلکس و کاهش تعادل و هماهنگی دارند. علاوه بر این، بیشتر آنها مشکلات سلامتی همپوشانی دارند که برای مدیریت به تمرینات خاصی نیاز دارند.

خوشبختانه، از طریق فیزیوتراپی سالمندان، شرایط رایج در افراد مسن مانند از دست دادن حرکت، آرتریت یا بیماری آلزایمر قابل کنترل است.

فیزیوتراپی ارتوپدی

به طور معمول، آسیب های کمر، گردن و زانو باعث درد مزمن و اغلب منجر به بی حرکتی و ضعف عمومی می شود. خوشبختانه، فیزیوتراپی ارتوپدی می تواند شما را پس از یک آسیب یا بیماری تهدید کننده زندگی به مسیر درست بازگرداند.

این فیزیوتراپی بر روی ادغام سایر اعضای بدن شما با سیستم اسکلتی عضلانی تمرکز دارد تا از بهبودی مناسب و سریع اطمینان حاصل شود.

برای هرگونه سوال یا برای راهنمایی بیشتر با متخصصان ومشاوران ما تماس بگیرید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

X