فیزیوتراپیست ها برای گردن درد چه می کنند؟

فیزیوتراپی و توانبخشی کرج | طب سوزنی در کرج

فیزیوتراپیست ها برای گردن درد چه می کنند؟

درمان گردن درد

یکی از رایج ترین روش های درمانی برای گردن درد مزمن فیزیوتراپی است. اکثر برنامه های فیزیوتراپی برای گردن درد شامل استفاده از درمان هایی برای کاهش درد و سفت شدن عضلات و شروع یک برنامه تمرینی تقویت و کشش گردن است.

در فیزیوتراپی ورزشی طب سنتی شمیم، ما گردن درد را با رویکردی هدفمند، عملی و جامع درمان می‌کنیم و به دنبال آن یک برنامه توانبخشی برای بازگرداندن بدن و ستون فقرات شما به عملکرد مطلوب انجام می‌دهیم.

فیزیوتراپی و توانبخشی در کرج  تا الان افتخار دارد توانسته با تلفیق طب رایج با طب سنتی بهترین نتایج درمانی را بدست آورده و موجبات رضایت عزیزان استان کرج و دیگر مراجعین میهمان از شهرستان ها را بدست آورد.

فیزیوتراپی و توانبخشی کرج | طب سوزنی در کرج
فیزیوتراپی و توانبخشی کرج | طب سوزنی در کرج

آیا فیزیوتراپی برای گردن درد موثر است؟

فیزیوتراپی اغلب به عنوان یکی از موثرترین درمان ها برای گردن درد مزمن شناخته می شود. این نه تنها می تواند به شما در مدیریت بهتر علائم کمک کند، بلکه می تواند به شما در بهبود انعطاف پذیری، تحرک و قدرت عضلات گردن نیز کمک کند.

چگونه می توانم گردن درد را برای همیشه تسکین دهم؟

در فیزیوتراپی، هدف اصلی ما این است که مشکل شما را با استفاده از یک رویکرد جامع برای درمان به طور دائم حل کنیم. به طور کلی، ما ترکیبی از تکنیک‌های درمان دستی، ماساژ، کشش و تقویت ملایم را بهترین رویکرد برای درمان گردن درد می‌دانیم.

در نتیجه سال ها تجربه کار با بیماران مبتلا به اختلالات ستون فقرات، فیزیوتراپیست های ما به شدت بر توانبخشی ورزش و استراتژی های خود مدیریتی تمرکز می کنند. یکی از فیزیوتراپیست های مجرب ما نیز نحوه صحیح نشستن، ایستادن و حرکت را به شما نشان می دهد تا از مشکلات بعدی جلوگیری کنید.

برای عضویت و مشاهده صفحه اینستاگرام طب سنتی شمیم اینجا کلیلک کنید.

فیزیوتراپی برای گردن درد

نظرات نهایی در مورد فیزیک گردن درد
هدف فیزیوتراپی کاهش درد، بهبود حرکت و قدرت و کمک به عملکرد بهتر روزانه است. فیزیوتراپی همچنین می تواند به شما در مدیریت بیماری و جلوگیری از شروع دردناک آینده کمک کند.

همانطور که قبلا گفته شد، ورزش جزء ضروری درمان شما است. می تواند به شما در مدیریت درد، وضعیت نامناسب و انجام فعالیت های روزانه راحت تر کمک کند. بسته به شرایط شما، فیزیوتراپیست تمرینات خاصی را برای گردن درد به عنوان بخشی از برنامه درمانی شما توصیه می کند.

امروز با فیزیوتراپی ورزشی طب سنتی شمیم وقت بگیرید تا درد گردن خود را ارزیابی کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

X