در اینجا رایج ترین دلیلی است که مردم به جلسات فیزیوتراپی مراجعه می کنند:

فیزیوتراپی و توانبخشی کرج | طب سوزنی در کرج

در اینجا رایج ترین دلیلی است که مردم به جلسات فیزیوتراپی مراجعه می کنند:

دلیل جلسات فیزیوتراپی

  1. جلوگیری از صدمات عمده.
  2. برای داشتن وضعیت بدنی خوب (مخصوصاً اگر بیمار روی میز کار می کند).
  3. رفع اسپاسم عضلانی.
  4. کمک به کشش و انعطاف پذیری عضلات.
  5. روند بهبودی پس از جراحی را تسریع می کند.
  6. به بهبود جراحی زانو یا لگن کمک می کند.
  7. تعادل بدن را بهبود می بخشد.

مزایای فیزیوتراپی –

فیزیوتراپی می تواند برای بیماران در هر سنی، بدون توجه به انواع صدمات یا بیماری ها، تسکین درد ارائه دهد. هنگامی که با یک فیزیوتراپیست دارای مجوز مشورت و کمک دریافت کردید، و یک برنامه درمانی را دریافت کردید که با تشخیص شما مطابقت داشته باشد، در آینده مطمئن خواهید شد که زندگی سالم و فعالی خواهید داشت.

تسکین درد:

یکی از بزرگترین مزایای فیزیو تسکین دائمی درد است. دردها و دردهایی که در بدن خود تجربه می کنید ممکن است به دلایل زیادی مانند آسیب ناشی از ورزش یا کمردرد مزمن ناشی از سن یا وضعیت نامناسب باشد.

اگر درد شروع به ایجاد مشکل در برنامه روزانه شما کرد، آن را به عنوان نشانه ای برای تعیین قرار ملاقات با فیزیوتراپیست در نظر بگیرید. جلسات فیزیو به کاهش درد و همچنین کاهش وابستگی شما به مسکن ها که می توانند برای سلامت جسمی و روانی شما در آینده خطرناک باشند، کمک می کند.

تعادل و تحرک بهتر:

افرادی که در حال نقاهت پس از یک جراحت یا جراحی هستند، معمولاً برای مدت طولانی در رختخواب محبوس می‌شوند، بنابراین مدتی طول می‌کشد تا به راه رفتن عادی خود بازگردند. در این مورد، تحرک می تواند یک چالش باشد، و انجام کارهای روزانه ممکن است به دلیل درد تقریبا غیرممکن به نظر برسد.

اینجاست که فیزیوتراپی می تواند کمک بزرگی باشد. با کمک یک فیزیوتراپیست خوب، بدن شما قدرت را بازیابد، تحرک/انعطاف پذیری را به دست می آورد و هماهنگی را نیز افزایش می دهد. دلیل جلسات فیزیوتراپی

پیشگیری از جراحی گسترده:

گاهی اوقات جراحی اجتناب ناپذیر است، به خصوص اگر ناشی از آسیب شدید باشد. دوره نقاهت پس از جراحی شامل مقدار مشخصی فیزیوتراپی خواهد بود زیرا به تطبیق پذیری و انعطاف پذیری کمک می کند.

اگر آسیبی دارید که نیازی به جراحی ندارد و می‌خواهید از این تجربه اجتناب کنید، درمان‌های مختلفی بر اساس تشخیص به شما پیشنهاد می‌شود و می‌توانید درمان مورد نظر خود را همراه با درمان‌ها انتخاب کنید. فیزیو به بهبود بافت های آسیب دیده کمک می کند و به عنوان کاتالیزوری برای حرکت صاف و تعادل در طول زمان عمل می کند.

مشکلات مربوط به سن را مدیریت کنید:

با بالا رفتن سن افراد مفاصل و عضلات ضعیف می شوند. این بدان معنی است که آنها بیشتر در معرض آسیب و سایر عوارض مانند آرتریت و پوکی استخوان هستند. برای مقابله با این مشکلات، قبل از بدتر شدن آنها، باید با فیزیوتراپیست مشورت کنید. فعالیت‌هایی که در طول یک جلسه فیزیوتراپی پیشنهاد می‌شود، حرکت، هماهنگی را بهبود می‌بخشد و به شما کمک می‌کند ایمن راه بروید. (بدون آسیب بیشتر).

مرکز درمانی طب سنتی شمیم با کادر درمانی مجرب در رشته های تخصصی داخلی و طب سنتی و  فیزیوتراپی و توانبخشی در کرج شروع بکار کرده و تا الان افتخار دارد توانسته با تلفیق طب رایج با طب سنتی بهترین نتایج درمانی را بدست آورده و موجبات رضایت عزیزان استان کرج و دیگر مراجعین میهمان از شهرستان ها را بدست آورد.

برای عضویت و مشاهده صفحه اینستاگرام طب سنتی شمیم اینجا کلیلک کنید.

در صورت داشتن هرگونه سوال یا برای راهنمایی بیشتر با متخصصان ومشاوران ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

X