برای اهداف ضد پیری، روغن بادام ممکن است موارد زیر را نیز بهبود بخشد:

فیزیوتراپی و توانبخشی کرج | طب سوزنی در کرج

برای اهداف ضد پیری، روغن بادام ممکن است موارد زیر را نیز بهبود بخشد:

روغن بادام ضد پیری

  1. رنگ چهره
  2. پوست خشک
  3. زخم ها
  4. رنگ پوست
  5. روغن آووکادو

آووکادو که اغلب به خاطر چربی‌های مفید برای قلب شناخته می‌شود، بیشتر به عنوان داروی جایگزین و مراقبت از پوست ارائه می‌شود. روغن آووکادو یک آنتی اکسیدان طبیعی است. به نظر می رسد این روغن دارای اثرات ضد التهابی نیز باشد.

هنگامی که به دنبال روغن آووکادو هستید، به دنبال روغن تهیه شده از دانه ها باشید. گفته می شود که آنها بیشترین اثرات تقویت کننده کلاژن را دارند.

روغن آرگان

روغن آرگان یک ماده غنی از درختان میوه آرگان است. این روغن که بومی مراکش است، از نظر تاریخی برای موارد زیر استفاده شده است:

  1. غذا خوردن
  2. مراقبت از پوست
  3. مراقبت از مو

امروزه می توانید محصولات آرایشی و کرم های حاوی آرگان بی شماری پیدا کنید.

به عنوان یک روغن حامل، روغن آرگان ممکن است به افزایش خاصیت ارتجاعی پوست در رژیم مراقبت از چین و چروک شما کمک کند.

مرکز درمانی طب سنتی شمیم با کادر درمانی مجرب در رشته های تخصصی داخلی و طب سنتی و  فیزیوتراپی و توانبخشی در کرج شروع بکار کرده و تا الان افتخار دارد توانسته با تلفیق طب رایج با طب سنتی بهترین نتایج درمانی را بدست آورده و موجبات رضایت عزیزان استان کرج و دیگر مراجعین میهمان از شهرستان ها را بدست آورد.

طبق یک مطالعه در سال 2015، روغن آرگان خاصیت ارتجاعی پوست را که قبلاً در زنان یائسه از دست داده بود، بهبود بخشید.

زنان شرکت کننده در این مطالعه روزانه به مدت دو ماه از روغن آرگان استفاده کردند. نتایج در مقایسه با زنان گروه کنترل که از روغن زیتون استفاده می کردند معنی دارتر بود. روغن بادام ضد پیری

نحوه استفاده از روغن بادام

قبل از اینکه آن را روی پوستتان بمالید، باید اسانس انتخابی خود را با روغن حامل دلخواهتان رقیق کنید.

می توانید از یک بطری جداگانه برای مخلوط کردن استفاده کنید یا می توانید اسانس ها را به بطری روغن حامل اضافه کنید. یک قانون کلی خوب این است که از حدود 10 قطره اسانس در هر 1/2 اونس روغن حامل استفاده کنید.

برای عضویت و مشاهده صفحه اینستاگرام طب سنتی شمیم اینجا کلیلک کنید.

هنگامی که سرم خود را مخلوط کردید، ایده خوبی است که یک آزمایش پچ انجام دهید. این باید همیشه قبل از استفاده گسترده انجام شود – به خصوص اگر قصد دارید مخلوط را روی صورت خود بمالید.

برای انجام این کار، ناحیه کوچکی از پوست را انتخاب کنید که دور از صورت شما باشد. قسمت داخلی آرنج شما یک انتخاب محبوب است. اگر در عرض 24 ساعت متوجه واکنش شدید، ممکن است به روغن حساسیت داشته باشید و باید مصرف را قطع کنید. همچنین می توانید قطره های کمتری اسانس را به مخلوط اضافه کنید.

برای بهره مندی از بیشترین فواید ضد پیری، باید دو بار در روز از روغن های ضروری استفاده کنید. آن را مانند یک کرم چین و چروک در نظر بگیرید که برای حداکثر نتیجه باید روزانه از آن استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

X