طب سوزنی برای درمان بی خوابی – طب سوزنی در کرج

فیزیوتراپی و توانبخشی کرج | طب سوزنی در کرج

طب سوزنی برای درمان بی خوابی – طب سوزنی در کرج

طب سوزنی برای خواب

طب سوزنی برای تقویت آرامش و محدود کردن استرس در بدن شناخته شده است. آیا می دانستید که این ماده دارای قدرت های فوق العاده خواب آور نیز می باشد؟

همه ما آن شب‌ها را داریم… دراز می‌کشیم تا کمی چشم‌ها را ببندیم و متوجه می‌شویم که ساعت‌ها در حال چرخیدن هستیم. علم نشان می دهد که علائم بی خوابی می تواند در حدود 33 تا 50 درصد از بزرگسالان آمریکایی رخ دهد.

برای عضویت و مشاهده صفحه اینستاگرام طب سنتی شمیم اینجا کلیلک کنید.

کمبود خواب و علائم بی خوابی باعث تحریک پذیری بیشتر، احساس خستگی، مشکلات حافظه و تقلا در محل کار، مدرسه یا روابط می شود.

اگر با خواب مشکل دارید، طب سوزنی اینجا به شما کمک می کند.

مرکز درمانی طب سنتی شمیم با کادر درمانی مجرب در رشته های تخصصی داخلی و طب سنتی و  فیزیوتراپی و توانبخشی در کرج شروع بکار کرده و تا الان افتخار دارد توانسته با تلفیق طب رایج با طب سنتی بهترین نتایج درمانی را بدست آورده و موجبات رضایت عزیزان استان کرج و دیگر مراجعین میهمان از شهرستان ها را بدست آورد.

درمان طب سوزنی به بدن ما کمک می کند تا به طور طبیعی ملاتونین، هورمونی که چرخه خواب و بیداری ما را کنترل می کند، تولید کند. این به خودی خود به بهبود خواب کمک می کند.

طب سوزنی همچنین سیستم عصبی سمپاتیک ما را تنظیم می کند، که بدن ما را در واکنش های مبارزه یا فرار قرار می دهد. کنترل این امر باعث آرامش و بهبود کیفیت خواب می شود.

 

blank

 

تمرین طب سوزنی همچنین بر سلامت کلی ما و تنظیم فرآیندهای طبیعی بدن تمرکز دارد. طب سوزنی می تواند به بدن ما بیاموزد که چگونه با متعادل کردن سطح سروتونین خود به خواب برود. این به ما کمک می کند خلق و خوی خود را تثبیت کنیم، احساس اضطراب یا استرس را کاهش دهیم و یک روال خواب سالم ایجاد کنیم.

خواب بهتر، به طور کلی، منجر به سلامت کلی بهتر می شود. علم پشت خواب نشان می دهد که این یک عملکرد ضروری بدن است که عملکرد مغز را ارتقا می دهد، امکان ترمیم سلولی را فراهم می کند و با الگوهای مثبت سلامت روان مرتبط است.

در صورت داشتن هرگونه سوال یا برای راهنمایی بیشتر با متخصصان ومشاوران ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

X