فواید جوانسازی پوست و صورت چه مواردی است؟

فیزیوتراپی و توانبخشی کرج | طب سوزنی در کرج

فواید جوانسازی پوست و صورت چه مواردی است؟

فواید جوانسازی پوست و صورت

اسکار آکنه را بهبود می بخشد:

اسکارهای آکنه می توانند به صورت فرورفتگی های دائمی در پوست ظاهر شوند. یکی از مقصران بزرگ برای جای زخم نوعی آکنه به نام کیست آکنه است. کیست های آکنه، کیست های بزرگ و پر از چرک هستند که بافت پوست را از بین می برند و تولید کلاژن را مختل می کنند.

زمانی که کیست خالی می شود، کلاژن از دست رفته همیشه در هنگام بهبودی آن ناحیه ترمیم نمی شود. اگر بدن شما نتواند کلاژن کافی تولید کند، حفره ها یا فرورفتگی ها در طول فرآیند بهبودی ایجاد می شوند.

جوانسازی پوست با سیستم آیکون انرژی را به ناحیه اسکار می رساند. سپس بدن شما با تولید کلاژن در ناحیه به انرژی گرمایی پاسخ می دهد، که سپس جای زخم را پر می کند تا ظاهری صاف و یکدست ایجاد کند.

مرکز درمانی طب سنتی شمیم با کادر درمانی مجرب در رشته های تخصصی داخلی و طب سنتی و  فیزیوتراپی و توانبخشی در کرج شروع بکار کرده و تا الان افتخار دارد توانسته با تلفیق طب رایج با طب سنتی بهترین نتایج درمانی را بدست آورده و موجبات رضایت عزیزان استان کرج و دیگر مراجعین میهمان از شهرستان ها را بدست آورد.

لکه های ناشی از آفتاب را کاهش می دهد

لکه‌های خورشیدی یا لکه‌های پیری زمانی ایجاد می‌شوند که بدن به دلیل قرار گرفتن در معرض نور خورشید باعث تکثیر سلول‌های رنگدانه‌ای پوست می‌شود. این لکه ها معمولاً در صورت و سایر نواحی بدن که بیشترین قرار گرفتن در معرض نور خورشید را دارند ظاهر می شوند.

درمان‌های جوان‌سازی پوست می‌تواند یک درمان آسان و مؤثر برای لک‌های ناشی از افزایش سن باشد. نور درمانی شدید پالسی ملانین یا رنگدانه را تجزیه می کند و بافت اطراف را بدون آسیب می گذارد.

برای عضویت و مشاهده صفحه اینستاگرام طب سنتی شمیم اینجا کلیلک کنید.

قرمزی و روزاسه را برطرف می کند

روزاسه باعث نمایان شدن رگ های خونی در صورت می شود و همچنین می تواند صورت قرمز یا برافروخته به نظر برسد. همچنین می تواند باعث ضخیم شدن پوست، التهاب، جوش و رنگ ناهموار پوست شود.

جوانسازی پوست با سیستم آیکون می تواند رگ های خونی را با انقباض و کوچک کردن آنها کاهش دهد. و تولید کلاژن اضافی می تواند بافت پوست را بهبود بخشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد فواید جوانسازی پوست و اینکه آیا این روش درمانی برای شما مناسب است یا خیر، امروز با ما یک قرار ملاقات آنلاین یا تلفنی رزرو کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

X