فواید طب سوزنی چقدر دوام دارد؟

فیزیوتراپی و توانبخشی کرج | طب سوزنی در کرج

فواید طب سوزنی چقدر دوام دارد؟

فواید طب سوزنی

به عنوان یک متخصص طب سوزنی، از مزایایی که طب سوزنی می تواند برای بیماران خود داشته باشد آگاه خواهید بود، اما آیا می دانید این فواید تا چه مدت ادامه دارد؟ یا شاید بیماران شما نگران این هستند که چند جلسه برای دیدن فواید آن نیاز دارند؟ در این مقاله، به این می پردازیم که فواید طب سوزنی چقدر باید ادامه داشته باشد، و همچنین اینکه افراد چقدر باید برای به حداکثر رساندن نتایج خود، طب سوزنی را انجام دهند.

بنابراین، فواید طب سوزنی تا چه مدت ادامه دارد؟ هنگامی که بدن به مسیر عصبی جدیدی که طب سوزنی ایجاد می کند عادت کرد، مطالعات نشان می دهد که مزایای طب سوزنی بسته به شرایط و شدت علائم می تواند ماه ها ادامه داشته باشد. سابقه پزشکی نیز ممکن است در این امر نقش داشته باشد.

برای اطلاعات بیشتر در مورد مدت زمان ماندگاری فواید طب سوزنی به ادامه مطلب مراجعه کنید.

مرکز درمانی طب سنتی شمیم با کادر درمانی مجرب در رشته های تخصصی داخلی و طب سنتی و  فیزیوتراپی و توانبخشی در کرج شروع بکار کرده و تا الان افتخار دارد توانسته با تلفیق طب رایج با طب سنتی بهترین نتایج درمانی را بدست آورده و موجبات رضایت عزیزان استان کرج و دیگر مراجعین میهمان از شهرستان ها را بدست آورد.

blank

فواید طب سوزنی چقدر دوام دارد؟

فواید طب سوزنی می تواند هفته ها، ماه ها یا حتی در برخی موارد تا یک سال ادامه داشته باشد. با این حال، این کاملا به شرایطی که بیمار شما تحت درمان است، شدت علائم و سابقه پزشکی او بستگی دارد. برخی ممکن است مزایای طولانی تری نسبت به دیگران داشته باشند.

کسانی که علائم شدیدتری دارند نسبت به کسانی که علائم جزئی بیشتری دارند به جلسات طب سوزنی بیشتری نیاز دارند. به همین دلیل، تجربه نتایج ممکن است بیشتر طول بکشد، و این نتایج ممکن است به اندازه علائم جزئی تر قوی نباشند.

اگر بیمار شما مطمئن نیست یا تمایلی ندارد، به آنها توضیح دهید که چرا یک برنامه درمانی خاص را توصیه می کنید، هر گونه پیامد مورد انتظار، و زمانی که فکر می کنید آنها باید شروع به دیدن نتایج کنند، و همچنین اینکه چند وقت یکبار باید برای حفظ آن نتایج بازگردند.

برای عضویت و مشاهده صفحه اینستاگرام طب سنتی شمیم اینجا کلیلک کنید.

آیا طب سوزنی فواید طولانی مدت دارد؟

مطالعات مختلف (1 و 2) به این نتیجه رسیده اند که طب سوزنی مزایای طولانی مدتی را برای شرایط مختلف از جمله درد مزمن ارائه می دهد. برخی از آنها مزایای میان مدت تا دراز مدت چند ماهه را تجربه می کنند، در حالی که برخی دیگر مزایایی را تجربه می کنند که تا یک سال طول بکشد.

در برخی موارد، طب سوزنی ممکن است مزایای دائمی داشته باشد که نیازی به درمان بیشتر ندارد. با این حال، در بیشتر موارد، برای حفظ فواید طب سوزنی، درمان های نیمه منظم مورد نیاز است. این ممکن است برای شرایط شدیدتر، هر چند ماه یکبار، یا در صورت نیاز برای شرایط خفیف تر، هفتگی باشد.

در صورت داشتن هرگونه سوال یا برای راهنمایی بیشتر با متخصصان ومشاوران ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

X