فواید فیزیوتراپی از نظر طب سنتی کرج

فیزیوتراپی و توانبخشی کرج | طب سوزنی در کرج

فواید فیزیوتراپی از نظر طب سنتی کرج

فواید فیزیوتراپی کرج

فیزیوتراپی یک روش درمانی بسیار مفید برای آسیب، اختلال و بیماری است. با استفاده از روش های فیزیکی خاص، به بازیابی تحرک، عملکرد و حرکت در ناحیه آسیب دیده کمک می کند. فیزیوتراپی از اطلاعات آزمایش شده و تحقیق شده در مورد نحوه عملکرد بدن استفاده می کند و از روش های تایید شده پزشکی برای درمان استفاده می کند.

فیزیوتراپی همچنین برای جلوگیری از آسیب یا آسیب بیشتر در قسمتی که قبلاً تحت فشار قرار گرفته است بسیار مفید است. این به طور گسترده ای محبوب است زیرا افراد در هر سنی می توانند با مدیریت و حفظ شکل و سلامت عالی از مزایای آن بهره مند شوند و در نتیجه از آسیب یا بیماری جلوگیری کنند.

فیزیوتراپی یک شغل مبتنی بر مدرک است که در آن متخصصان آموزش دیده، ماهر و با تجربه بهترین مراقبت و درمان را ارائه می دهند. در فیزیوتراپی مثلث، تیم ما از فیزیوتراپیست های فوق العاده واجد شرایط تمام تلاش خود را می کنند تا بهترین و با کیفیت ترین خدمات را به شما ارائه دهند.

فیزیوتراپیست های طب سنتی کرج به خوبی مورد تحقیق قرار گرفته اند و از مهارت ها و تجربیات گسترده خود برای بهبود شرایط پیچیده مانند تنفسی، عصبی، قلبی عروقی و عصبی-عضلانی استفاده می کنند. اگر آسیب دیدید یا با مشکلی روبرو هستید، با فیزیوتراپیست های متخصص ما در فیزیوتراپی مثلث در مکان های مختلف آن مشورت کنید.

فواید فیزیوتراپی

ما در زیر برخی از شرایطی را که فیزیوتراپی به ارائه بهترین نتایج ممکن کمک کرده است را فهرست می کنیم.

از بین بردن یا کاهش درد

بیمارانی که از آرتریت، کشیدگی عضلانی / رگ به رگ شدن یا تاندونیت رنج می برند از استفاده از تکنیک ها و تمرینات درمانی مانند تحرک بافت نرم یا استفاده از روش هایی مانند TENS، IFC و سونوگرافی سود می برند. این درمان‌ها به کاهش درد کمک می‌کنند و در نتیجه طبیعی بودن را تضمین می‌کنند. برای اطلاعات بیشتر در این مورد می توانید با فیزیوتراپیست های متخصص و آموزش دیده ما در مرکز طب سنتی کرج تماس بگیرید.

مرکز درمانی طب سنتی شمیم با کادر درمانی مجرب در رشته های تخصصی داخلی و طب سنتی و  فیزیوتراپی و توانبخشی در کرج شروع بکار کرده و تا الان افتخار دارد توانسته با تلفیق طب رایج با طب سنتی بهترین نتایج درمانی را بدست آورده و موجبات رضایت عزیزان استان کرج و دیگر مراجعین میهمان از شهرستان ها را بدست آورد.

به جلوگیری از جراحی کمک می کند

بیایید با این روبرو شویم. همه ما در دوران سختی همه گیر زندگی می کنیم و هیچ کس نمی خواهد به بیمارستان مراجعه کند یا تحت عمل جراحی قرار گیرد. با این حال، برخی شرایط اجتناب ناپذیر وجود دارد که جراحی آخرین راه حل است. فیزیوتراپی می تواند با مدیریت و درمان در مراحل اولیه به جلوگیری از این امر کمک کند.

همچنین در برنامه های توانبخشی قبل و بعد از آن برای کاهش عوارضی که ممکن است در جراحی رخ دهد مفید است. اگر در تورنتو یا اطراف آن زندگی می کنید، به شما پیشنهاد می کنیم قبل از برنامه ریزی برای جراحی با کارشناسان فیزیوتراپی ما در تورنتو مشورت کنید. همچنین اگر در حال بهبودی پس از یک عمل جراحی یا درمان هستید، می توانید در مورد مورد خود صحبت کنید.

برای عضویت و مشاهده صفحه اینستاگرام طب سنتی شمیم اینجا کلیلک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

X