فواید فیزیوتراپی

فواید فیزیوتراپی چیست؟

فواید فیزیوتراپی

مدت زمان مطالعه: 13 دقیقه

چرا فیزیوتراپی؟

فیزیوتراپی یک روش درمانی بسیار مفید برای آسیب، اختلال و بیماری است. با استفاده از روش های فیزیکی خاص، به بازیابی تحرک، عملکرد و حرکت در ناحیه آسیب دیده کمک می کند. فیزیوتراپی از اطلاعات آزمایش شده و تحقیق شده در مورد نحوه عملکرد بدن استفاده می کند و از روش های تایید شده پزشکی برای درمان استفاده می کند.

فیزیوتراپی همچنین برای جلوگیری از آسیب یا آسیب بیشتر در قسمتی که قبلاً تحت فشار قرار گرفته است بسیار مفید است. این به طور گسترده ای محبوب است زیرا افراد در هر سنی می توانند با مدیریت و حفظ شکل و سلامت عالی از مزایای آن بهره مند شوند و در نتیجه از آسیب یا بیماری جلوگیری کنند.

فیزیوتراپی یک شغل مبتنی بر مدرک است که در آن متخصصان به خوبی آموزش دیده، ماهر و با تجربه بهترین مراقبت و درمان را ارائه می دهند. در فیزیوتراپی مثلث، تیم ما از فیزیوتراپیست های فوق العاده واجد شرایط تمام تلاش خود را می کنند تا بهترین و با کیفیت ترین خدمات را به شما ارائه دهند.

فیزیوتراپیست‌های فیزیوتراپی Triangle به خوبی مورد تحقیق قرار گرفته‌اند و از مهارت‌ها و تجربیات گسترده خود برای بهبود شرایط پیچیده مانند تنفسی، عصبی، قلبی عروقی و عصبی-عضلانی استفاده می‌کنند. اگر آسیبی دارید یا با مشکلی روبرو هستید، با فیزیوتراپیست متخصص ما در فیزیوتراپی مثلث در مکان های مختلف آن مشورت کنید.

مرکز درمانی طب سنتی شمیم با کادر درمانی مجرب در رشته های تخصصی داخلی و طب سنتی و فیزیوتراپی و توانبخشی کرج فارغ التحصیل از مالزی ، با پروانه طبابت با ارائه بهترین خدمات درمانی در رشته‌های زیبایی، فواید فیزیوتراپی ، رفع بیماری های فشار خون ،  دیابت ، کبد چرب ، مشکلات کمر درد ،  سیاتیک ، ماساژ های لاغری ، آرامشی و … شروع بکار کرده و تا الان افتخار دارد توانسته با تلفیق طب رایج با طب سنتی بهترین نتایج درمانی را بدست آورده و موجبات رضایت عزیزان استان کرج و دیگر مراجعین میهمان از شهرستان ها را بدست آورد.

از بین بردن یا کاهش درد

بیمارانی که از آرتریت، کشیدگی عضلانی / رگ به رگ شدن یا تاندونیت رنج می برند از استفاده از تکنیک ها و تمرینات درمانی مانند تحرک بافت نرم یا استفاده از روش هایی مانند TENS، IFC و اولتراسوند سود می برند. این درمان‌ها به کاهش درد کمک می‌کنند و در نتیجه طبیعی بودن را تضمین می‌کنند. برای اطلاعات بیشتر در این مورد می توانید با فیزیوتراپیست های متخصص و آموزش دیده ما در مرکز Etobicoke تماس بگیرید.

به اجتناب از جراحی کمک می کند

بیایید با این روبرو شویم. همه ما در دوران سختی همه گیر زندگی می کنیم و هیچ کس نمی خواهد به بیمارستان مراجعه کند یا تحت عمل جراحی قرار گیرد. با این حال، برخی شرایط اجتناب ناپذیر وجود دارد که جراحی آخرین راه حل است. فیزیوتراپی می تواند با مدیریت و درمان در مراحل اولیه به جلوگیری از این امر کمک کند.

همچنین در برنامه های توانبخشی قبل و بعد از آن برای کاهش عوارضی که ممکن است در جراحی رخ دهد مفید است. اگر در تورنتو یا اطراف آن زندگی می کنید، به شما پیشنهاد می کنیم قبل از برنامه ریزی برای جراحی با کارشناسان فیزیوتراپی ما در تورنتو مشورت کنید. همچنین اگر در حال بهبودی پس از یک جراحی یا درمان هستید، می توانید در مورد پرونده خود صحبت کنید.

فواید فیزیوتراپی
فواید فیزیوتراپی

پیشنهاد مطالعه: آیا فیزیوتراپی به بیماران سکته مغزی کمک می کند؟


بهبود قدرت و هماهنگی کلی

در حالی که فیزیوتراپی برای کاهش درد در حین یا بعد از جراحی بسیار مفید است، اما به بهبود قدرت و استحکام کلی بدن نیز کمک می کند. آیا می دانید فیزیوتراپی شامل تمرینات و کشش های خاصی است که به هماهنگی تجمعی بدن کمک می کند؟ بنابراین، اگر با علائم سرگیجه یا سرگیجه مواجه هستید، به شما پیشنهاد می کنیم با فیزیوتراپیست ما تماس بگیرید. فیزیوتراپیست های متخصص ما در Oakville بسیار ماهر هستند و برنامه خاصی را برای نیاز شما ارائه می دهند.

کاهش وابستگی به داروها

هر دارویی که بیمار مصرف می کند در مقطعی از زندگی عوارض جانبی دارد. شرایط خاصی از بیمار می طلبد که برای کنترل یا درمان بیماری خود داروهایی مصرف کند. با این حال، مواردی مانند جراحی وجود دارد که در آن بیمار برای تسکین درد به دارو وابسته است. ما فواید فیزیوتراپی را به عنوان یک گزینه جایگزین برای رفع این نگرانی و کاهش وابستگی و عوارض جانبی ناشی از داروها پیشنهاد می کنیم.

تقویت عملکرد قلب و عروق و ظرفیت ریه

جراحی پس از سکته مغزی نیازمند مراقبت شدید و برنامه ریکاوری است. فیزیوتراپی به بیماران پس از سکته قلبی کمک می کند تا درجه و حس جهت، حرکت و تعادل خود را بازیابند. فیزیوتراپیست های مجرب ما در فیزیوتراپی مثلث به بیماران کمک می کنند تا با سبک زندگی سالم روزانه خود سازگار شوند. می توانید برای برنامه های ویژه در مورد تمرینات تنفسی که به بازیابی ظرفیت بهینه ریه و جریان خون در بدن کمک می کند، با فیزیوتراپیست های باتجربه و بهترین ما در پارک لارنس مشورت کنید.

مدیریت و پیشگیری از آسیب های مرتبط با ورزش

ما می دانیم که ورزش تماماً در مورد چابکی است و ورزش های مختلف می توانند خطر را برای انواع خاصی از شرایط مانند پارگی ACL، آرنج گلف بازان، فشار همسترینگ افزایش دهند. فیزیوتراپی در چنین شرایطی بسیار مهم و مفید است زیرا درمان بسیار خاصی را برای بهبود استقامت و رفع مشکل علامتی ارائه می دهد. به غیر از صدمات، ورزشکاران و ورزشکاران از جلسات منظم فیزیوتراپی بهره مند می شوند. تیم فیزیوتراپیست ماهر ما در نورث یورک به بهبود گردش خون و تقویت عضلات بدن کمک می کند. این انعطاف‌پذیری را افزایش می‌دهد که هر بازی را که بازی می‌کنید بهبود می‌بخشد.

تناسب اندام در تمام سنین و مراحل

پیری همیشه خوشایند نیست. این عوارض خاصی را به همراه دارد که سبک زندگی روزمره را مختل می کند. اینها شامل آرتریت روماتوئید (RA)، پوکی استخوان، سیاتیک، زوال عقل، گردن درد، کمردرد، تعویض مفصل زانو و غیره است. همه این بیماری ها را می توان با فیزیوتراپی کنترل و مدیریت کرد. اگر شما یا یکی از عزیزانتان با مشکلاتی از این دست در سنین بالا مواجه هستید، پیشنهاد می کنیم کلینیک توانبخشی ما را در سراسر GTA بررسی کنید. می توانید به Triangle Physiotherapy Mississauga یا هر کلینیک دیگری نزدیک به محل زندگی خود نگاهی بیندازید.

مرکز درمانی طب سنتی شمیم با کادر درمانی مجرب در رشته های تخصصی داخلی و طب سنتی و فیزیوتراپی و توانبخشی کرج فارغ التحصیل از مالزی ، با پروانه طبابت با ارائه بهترین خدمات درمانی در رشته‌های زیبایی و فواید فیزیوتراپی فعالیت داشته است.

مدیریت بیماری های قلبی و دیابتی

اغلب مشاهده شده است که بیماران دیابتی از ناراحتی هایی مانند درد زانو، شانه و کمر رنج می برند. این اغلب به دلیل سطح نامتعادل قند در بدن است. برنامه های فیزیوتراپی اختصاصی وجود دارد که به مدیریت درد ناشی از دیابت کمک می کند. این طرح ها همچنین به کنترل سطح قند کمک می کند. فیزیوتراپیست های متخصص ما در فیزیوتراپی Triangle به راهنمایی بیماران در مورد نوروپاتی دیابتی، پای دیابتی و غیره کمک می کنند.

سهولت مراقبت های بارداری و پس از زایمان

بارداری سفر زیبایی است. با این حال، بسیاری از زنان در این سفر با مشکل مواجه می شوند زیرا بدن آنها دستخوش تغییرات اساسی می شود که بر سلامت و سلامت کلی تأثیر می گذارد. بسیاری از زنان با مشکلاتی مانند نوسانات هورمونی، مشکل در انجام فعالیت های معمول به دلیل افزایش وزن، تغییر عادات و غیره روبرو هستند. پیشنهاد می کنیم برای لذت بردن از این تجربه فوق العاده با فیزیوتراپیست برجسته ما در کلینیک کوئینز کوی مشورت کنید.

بهبود سلامت روان

از میان تمام فواید شگفت انگیز فیزیوتراپی، سلامت روان مهمترین آنهاست. ما این را صرفاً برای «احساس شادی و سلامت» نمی‌گوییم. ما درک می کنیم که سلامت روان بسیار بیشتر از این است. در فیزیوتراپی مثلث، ما این واقعیت را تأیید و از آن حمایت می کنیم که احساس خوب در بدن شما نه تنها برای انجام کارهای روزانه مهم است، بلکه برای بالا بردن اعتماد به نفس شما در هر کاری و هر کجا که می روید، مهم است. به همین دلیل است که ما به شما کمک می کنیم تا پتانسیل واقعی و کامل خود را درک کنید.

برای عضویت و مشاهده صفحه اینستاگرام طب سنتی شمیم اینجا کلیلک کنید.

در صورت داشتن هرگونه سوال یا برای راهنمایی بیشتر با متخصصان ومشاوران ما تماس بگیرید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

X