یک مشاوره فیزیوتراپی معمولی شامل موارد زیر است:

فیزیوتراپی و توانبخشی کرج | طب سوزنی در کرج

یک مشاوره فیزیوتراپی معمولی شامل موارد زیر است:

مشاوره فیزیوتراپی در کرج

  1. نواحی مشکل دار بدن توسط Modalities ارزیابی و درمان خواهند شد.
  2. کشش عضلات.
  3. دستکاری مفاصل با کمک تجهیزات یا دستی.
  4. مجموعه ای از تمرینات بدنی که به گردش خون و تحرک کمک می کند.

انواع فیزیوتراپی:

فیزیو شامل طرح‌ها و تکنیک‌های درمانی مختلفی است که هدفشان بهبود سلامتی شماست، به‌ویژه اگر از اختلال حرکتی، بیماری یا آسیب رنج می‌برید. پس از ارزیابی فیزیکی، درمانگر طرحی را ارائه می دهد که شامل یک یا ترکیبی از درمان های زیر است:

دستکاری – اعمال نفوذ:

این درمان شامل دستکاری بافت های نرم بدن به صورت دستی است. این روش درمانی به عنوان موثرترین روش فیزیوتراپی محسوب می شود و برای بیماران در هر سنی مناسب است. مزایای این درمان به شرح زیر است:

بهبود گردش خون در سراسر بدن

تخلیه مایعات از قسمت های مختلف بدن می تواند به جلوگیری از نفخ و ظاهر پف کرده کمک کند.
تقویت حرکت و تحرک.
به بدن کمک می کند تا آرام شود و در عین حال درد مزمن را تسکین دهد.
این درمان برای دردها و دردهایی که شامل اختلالات گردن، شانه و کمر می شود، بهترین است. آنها همچنین سردرد و مسائل مربوط به استرس را درمان می کنند.

مرکز درمانی طب سنتی شمیم با کادر درمانی مجرب در رشته های تخصصی داخلی و طب سنتی و  فیزیوتراپی و توانبخشی در کرج شروع بکار کرده و تا الان افتخار دارد توانسته با تلفیق طب رایج با طب سنتی بهترین نتایج درمانی را بدست آورده و موجبات رضایت عزیزان استان کرج و دیگر مراجعین میهمان از شهرستان ها را بدست آورد.

ورزش و حرکت مداوم:

گنجاندن یک برنامه ورزشی در جلسات درمانی برای بهبودی کامل ضروری است. اگر در حال بهبودی از یک آسیب هستید، و می خواهید تعادل و سرعت حرکت خود را افزایش دهید، بسیار مهم است. تمرینات به تشخیص شما بستگی دارد و در نهایت به بهبود سریع و ایمن شما کمک می کند.

تمرکز این تمرینات بر تقویت عضلات و مفاصل، بهبود کنترل بر عملکردهای حرکتی و همچنین جلوگیری از صدمات در آینده است. به عنوان مثال، ترکیبی از ورزش‌های ملایم مانند پیاده‌روی یا شنا به فردی که در حال بهبودی از آسیبی است که بر حرکت کلی او تأثیر می‌گذارد، توصیه می‌شود.

اگر فردی آسیب دیده است که بخشی از بدن او را تحت تاثیر قرار می دهد، درمانگر تمریناتی را به شما می دهد که ناحیه خاصی را هدف قرار می دهد.

برای عضویت و مشاهده صفحه اینستاگرام طب سنتی شمیم اینجا کلیلک کنید.

انرژی درمانی:

این الکتروتراپی نیز نامیده می شود و از انرژی های مختلفی مانند جریان ها و پالس ها استفاده می کند که به تحریک اعصاب شما کمک می کند. تکانه هایی که از ماهیچه ها عبور می کند آنها را سفت می کند و درد و استرس را نیز کاهش می دهد. این به بهبودی و بهبودی کامل کمک می کند. برخلاف آنچه مردم فکر می کنند، الکتروتراپی بدون درد است و ممکن است هنگام انجام این فرآیند فقط کمی احساس سوزن سوزن شدن داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

X