مهم ترین معضلات هنگام ترک اعتیاد

مهم ترین معضلات هنگام ترک اعتیاد

مهم ترین معضلات هنگام ترک اعتیاد

اندام داخلی درگیر- مهم ترین معضلی که افراد در هنگام ترک اعتیاد دارند، مشکلاتی هست که در قسمت معده و کبد رخ می‌دهد و سیستم گوارش مهم ترین قسمت بدن است که در معرض آسیب شدید در هنگام ترک اعتیاد هستند.

خاطرات – کسانی که به دنبال ترک اعتیاد هستند ممکن است مشاوره‌های زیادی بروند و حتی چندبار اعتیاد خود را ترک کرده باشند؛ اما بعد از مقطع زمانی کوتاه یا بلندی دوباره به سمت مصرف مواد مخدر رو بیاورند. اعتیاد همیشه در ذهن فرد معتاد حتی بعد از مدت طولانی باقی خواهند ماند و برای از بین بردن خاطرات آن راهی جز کمک گرفتن از پزشکان نیست.
پزشکان طب سنتی هم راه‌های بسیار خوب و بدون عوارضی برای از بین بردن خاطرات بد گذشته با کمک داروهای گیاهی ترک اعتیاد پیشنهاد می‌کنند.

تأثیرات درمان گیاهی – داروهای گیاهی ترک اعتیاد بر هر 2 جنبه روحی و جسمی ‌تأثیر می‌گذارند؛ زیرا ترک اعتیاد هم بر روی جسم و هم بر روی روان فرد، تا مدت زیادی تاثیر بدی باقی می‌گذارد.
اهمیت داروهای گیاهی بیشتر برای تسکین درد در هنگام ترک اعتیاد و همچنین برای از بین بردن و پاک کردن مواد و خلط‌هایی هست که در بدن وجود دارد.

گیاهان دارویی ترک اعتیاد

گیاهان دارویی برای رهایی از معضلات ترک اعتیاد

برای اینکه بتوانیم این مشکلات را هنگام ترک اعتیاد و پس از آن مدیریت کنیم و از شر این اخلاط خلاص شویم، گیاهان دارویی مناسب وجود دارند که در ادامه به آن‌ها می‌پردازیم:

  • اگر قصد دارید که مشکلات اسهال و تهوع و در بعضی مواقع دل‌پیچه را برطرف کنید، طب سنتی به شما پیشنهاد می‌کند که از زنجبیل و نعناع برای این معضل استفاده کنید.
  • استفاده از ریشه مارشمالو برای بی‌حالی و رفع اسهال بسیار مناسب است؛ البته برای زمانی که اعتیاد ترک شده است.
  • اکثر کسانی که اعتیاد را ترک می‌کنند دچار عصبانیت و بی‌حوصلگی هستند و نیاز دارند که این مشکل را رفع کنند؛ برای رفع این مشکل می‌توانند از گیاه گل ساعتی استفاده کنند.
  • همچنین افسردگی و اضطراب هم احتمالاً همراه شخص بیمار وجود دارد؛ کمک گرفتن از داروهای گیاهی ترک اعتیاد مانند: اسطخودوس هم می‌تواند برای آرامش مناسب باشد.

جهت ارتباط با مرکز تخصصی طب سنتی شمیم به بخش تماس با ما مراجعه کنید و از طریق راه های ارتباطی با ما در ارتباط باشید.


لینک های مفید:

فیزیوتراپی و توانبخشی کرج

طب سوزنی کرج

طب سنتی کرج

از صفحه اینستاگرام ما دیدن فرمایید:

صفحه اینستاگرام طب سنتی شمیم

جهت ارتباط با مرکز تخصصی طب سنتی شمیم به بخش تماس با ما مراجعه کنید و از طریق راه های ارتباطی با ما در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

X