چه زمانی برای انجام طب سوزنی مناسب است؟

چه زمانی برای انجام طب سوزنی مناسب است؟

چه زمانی برای انجام طب سوزنی مناسب است و هر چند وقت یک بار باید انجام شود؟

اگر حامله هستید، بهتر است هر چه زودتر به متخصص طب سوزنی مراجعه کنید تا حالت تهوع صبحگاهی و دیگر عوارض اولیه را درمان کند. در یک حاملگی سالم طب سوزنی هفته درمیان یا ماهی یک بار انجام می شود، صرفا برای اطمینان از اینکه همه چیز متعادل است و مشکلی در بدن فرد وجود ندارد.

اگر در گذشته سقط جنین را تجربه کرده اید، پیشنهاد می شود جلسات درمانی طب سوزنی با فاصله ی کمتری انجام شود، به ویژه سه ماهه ی اول. به این ترتیب بدن در طول دوره ی بارداری سالم و قوی می ماند. در انتهای دوران بارداری، حدودا هفته ی ۳۷ به بعد، متخصص طب سوزنی از شما می خواهد جلسات را به طور فشرده تر و با فاصله ی کمتری انجام دهید تا برای یک زایمان راحت تر آماده شوید.

درباره طب سوزنی:

طب سوزنی یا سوزن درمانی جزء یکی از شاخه های مهم و با اهمیت در طب سنتی چین است. این شاخه یکی از پرکاربردترین و مؤثرترین روش های درمانی در اکثر کشورها محسوب می شود.

طب سوزنی برای درمان بسیاری از بیماری ها کاربرد دارد و طیف وسیعی از بیماری ها را درمان می کند.

طب سوزنی روش مجزا و مستقلی برای درمان بیماری ها محسوب نمی گردد و این روش می تواند به عنوان مکمل روش های درمانی عمل کند و در کنار روش های دیگر در روند بهبود بیماری ها کمک زیادی را به ما بکند. طب سوزنی عمدتا با هدف تسکین و آرام شدن درد به کارگرفته می شود.


لینک های مفید:

فیزیوتراپی و توانبخشی کرج

طب سوزنی کرج

طب سنتی کرج

جهت ارتباط با مرکز تخصصی طب سنتی شمیم به بخش تماس با ما مراجعه کنید و از طریق راه های ارتباطی با ما در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

X