چه موقع فیزیوتراپی لازم و مهم است؟

فیزیوتراپی و توانبخشی کرج

فیزیوتراپی و توانبخشی کرج | طب سنتی شمیم | www.tebsonatishamim.ir

مدت طمان مطالعه: 13 دقیقه

اهمیت فیزیوتراپی

(فیزیوتراپی و توانبخشی کرج)

فیزیوتراپی یک درمان تخصصی بسیار مفید برای آسیب ، بیماری و اختلالات است. از طریق روش های فیزیکی ، به آنها کمک می کند تا عملکرد و حرکت خود را در ناحیه ای که تحت تأثیر قرار گرفته است بازیابی کنند. فیزیوتراپی و توانبخشی کرج با بیش از 10 سال تجربه در خدمت شما عزیزان می باشد. طب سنتی شمیم با دکتران باسابقه به شما در درمان هرنوع بیماری کمک میکند. tebsonatishamim.ir

فیزیوتراپی همچنین به جلوگیری از آسیب بیشتر یا آسیب دیدگی قسمت قبلی بدن آسیب می رساند. افراد در هر سنی می توانند تحت درمان فیزیوتراپی قرار بگیرند و برای حفظ و مدیریت سلامتی و جلوگیری از بیماری کاملاً مورد حمایت قرار گیرند. در حقیقت ، در هر زمان از زندگی شما ، فیزیوتراپی می تواند برای سلامتی و زندگی شما مفید باشد

فیزیوتراپی یک حرفه مبتنی بر درجه است و هر درمانی که ممکن است انجام دهید ، همیشه در دست متخصصان باتجربه و با تجربه خواهید بود. در کلینیک شمیم ، تیم فیزیوتراپیست های بسیار واجد شرایط ما همیشه تلاش خود را می کنند تا بهترین خدمات ممکن را به شما ارائه دهند. فیزیوتراپیست ها در کلینیک شمیم از دانش فراوان و مهارت های بسیار متنوع برای بهبود شرایط در مناطقی مانند اسکلتی عصبی- عضلانی ، تنفسی ، عصبی و قلبی عروقی استفاده می کنند.

اگر در هر یک از این مناطق دچار آسیب یا مشکلی هستید و معتقد هستید که فیزیوتراپی بهترین گزینه برای شماست. یکی از اعضای تیم ما در شما را در مورد بهترین گزینه برای شما راهنمایی کرده و اگر معتقدند مشکل شما از فیزیوتراپی سودمند است شما را به یک فیزیوتراپیست ارجاع می دهد.

 

فیزیوتراپی و توانبخشی کرج
فیزیوتراپی و توانبخشی کرج

فیزیوتراپی و توانبخشی کرج با بیش از 10 سال تجربه در خدمت شما عزیزان می باشد. طب سنتی شمیم با دکتران باسابقه به شما در درمان هرنوع بیماری کمک میکند. tebsonatishamim.ir

در وب سایت ما ، گزینه دیگری برای درخواست قرار ملاقات وجود دارد. پس از درخواست قرار ملاقات شما ، اگر اعتقاد داریم که قرار ملاقات ضروری است ، به شما مشاوره خواهیم داد. اینجا را کلیک کنید تا اکنون یک قرار ملاقات بگذارید!

با وجود مزایای اثبات شده فیزیوتراپی

، بسیاری از افرادی که به فیزیوتراپی نیاز دارند از درمان خودداری می کنند. دلایل مختلفی وجود دارد که باعث می شود افراد از فیزیوتراپی اجتناب کنند. یکی از رایج ترین دلایلی که مردم از فیزیوتراپی اجتناب می کنند ترس از درد در طول درمان است.

در آخرین پست وبلاگ خود ، ما به این سوال پاسخ داده ایم که معمولاً از فیزیوتراپیست ها پرسیده می شود ، “آیا فیزیوتراپی آسیب می زند؟” پاسخ به این سوال با روشی سریعتر برای طرح این سوال این بود: برای اکثر فیزیوتراپی ها می توانید استراحت کنید ، نباید هیچ دردی را احساس کنید. اکثر افرادی که فیزیوتراپی را تجربه کرده اند گفته اند که این درمان صدمه ای نمی بیند و هیچ دردی را تجربه نمی کنند. با این حال ، برخی اظهار داشتند که ناراحتی جزئی دارند. این فقط به نوع درمانی بستگی دارد. در حقیقت ، شما نباید درد زیادی را در طی فیزیوتراپی تجربه کنید.

از دیگر عواملی که باعث می شود افراد از فیزیوتراپی اجتناب کنند شامل پول ، زمان و غیره است. در این پست ، ما به شما اطلاع خواهیم داد که در صورت لزوم دریافت درمان فیزیوتراپی در واقع چقدر مهم است. فیزیوتراپی و توانبخشی کرج با بیش از 10 سال تجربه در خدمت شما عزیزان می باشد. طب سنتی شمیم با دکتران باسابقه به شما در درمان هرنوع بیماری کمک میکند. tebsonatishamim.ir

کاهش و مدیریت درد

پس از یک آسیب ، کنترل درد در زندگی روزمره شما دشوار است. این می تواند شما را از شرکت در برخی فعالیت ها یا کارهایی که ضروری است و همچنین مانع از شرکت در ورزش در مناطق مورد نیاز. مثالی از این موارد می تواند این باشد که اگر از شکستگی دست خود رنج می برید ، به دلیل درد حرکات دست ممکن است نتوانید همانطور که معمولاً روی صفحه کلید تایپ کنید. این می تواند عملکرد شما را در محل کار نیز تحت تأثیر قرار دهد و باعث می شود شما نسبت به ماه کار سنگین تری داشته باشید.

فیزیوتراپی از شما پشتیبانی می کند تا بتوانید این درد را کنترل کنید و به شما کمک می کند تا در زندگی روزمره به نظم خود بازگردید. این امر کیفیت زندگی شما را سریعتر و کارآمدتر بهبود می بخشد. فیزیوتراپی می تواند به شما کمک کند تا درد را در هر مقیاس ، مزمن یا جزئی کنترل کنید. در کلینیک Open Health ، فیزیوتراپیست های ما مهارت بالایی دارند و تخصص لازم را برای درمان هر نوع دردی دارند.

هدف اصلی ما ارائه سریعترین بهبودی به مشتریان است. اگر برای مقابله با هر نوع دردی که می خواهید به پشتیبانی نیاز دارید ، لطفاً با ما تماس بگیرید و در مورد دردی که تجربه می کنید بیشتر به ما بگویید تا در اسرع وقت شما را با یکی از فیزیوتراپیست های خود رزرو کنیم.

فیزیوتراپی و توانبخشی کرج با بیش از 10 سال تجربه در خدمت شما عزیزان می باشد. طب سنتی شمیم با دکتران باسابقه به شما در درمان هرنوع بیماری کمک میکند. tebsonatishamim.ir

فیزیوتراپی و توانبخشی کرج
فیزیوتراپی و توانبخشی کرج

ورزش (فیزیوتراپی و توانبخشی کرج)

فیزیوتراپیست شما بین هر جلسه چندین تمرین درمانی خاص برای مشکل شما تعیین می کند تا در خانه تمرین کنید. تعداد زیادی از مردم معتقدند كه به محض اینکه این تمرینات به آنها نشان داده شود ، دیگر نیازی به كمك و كمك فیزیوتراپیست خود ندارند. این گفته نادرست است. بسیار مهم است که به دنبال این تمرینات به متخصص فیزیوتراپی خود بازگردید تا بتواند پیشرفت تمرینات را تجزیه و تحلیل کند و از شما پشتیبانی بیشتری کند. در طی یک قرار ملاقات پس از یک جلسه که تمرینات تعیین شده است ، متخصصان ما پیشرفت را بررسی می کنند و به درمان خود ادامه می دهند.

ما اکیداً به شما توصیه می کنیم تا زمانی که بهبود کامل پیدا نکردید ، به درمان خود ادامه دهید و سعی نکنید تمریناتی را که توصیه نشده است ، انجام دهید. انجام تمریناتی که توسط فیزیوتراپیست ها تعیین نشده است می تواند مشکل شما را بدتر کند و منجر به عوارض بعدی شود.

به همین دلیل است که فقط انجام تمریناتی که توسط یک متخصص حرفه ای توصیه شده است بسیار مهم است. اگر می دانید تمریناتی که برای شما تعیین شده دشوار است ، فیزیوتراپ های ما دلیل دقیق این موضوع را می یابند و برای تسریع در بهبودی شما راه حل بهتری ارائه می دهند. فیزیوتراپی و توانبخشی کرج با بیش از 10 سال تجربه در خدمت شما عزیزان می باشد. طب سنتی شمیم با دکتران باسابقه به شما در درمان هرنوع بیماری کمک میکند. tebsonatishamim.ir

فیزیوتراپی و توانبخشی کرج
فیزیوتراپی و توانبخشی کرج

فیزیوتراپی تنوع شرایطی را درمان می کند

فیزیوتراپی فقط یک روش موثر در درمان آسیب و کنترل درد نیست. فیزیوتراپی با کیفیت بالا می تواند به درمان انواع شرایط از جمله ، اختلالات مفصلی ، مشکلات قلبی عروقی و شرایط عصبی مانند آسیب نخاعی ، سکته ، پارکینسون ، ام اس و غیره کمک کند. این می تواند تفاوت چشمگیری در تحرک شما ایجاد کند و برای مشکلات عصبی می تواند از وخامت بیشتر جلوگیری کند. یکی دیگر از نکات مثبت فیزیوتراپی این است که هر جلسه به طور خاص برای مشکل شما تهیه می شود و درمان دقیقاً متناسب با نیاز شما خواهد بود.

فیزیوتراپیست های ما همیشه به نیازهای مشتری ما گوش فرا می دهند و دانش دقیق لازم را برای حمایت از آنها دارند. علاوه بر این ، برای درمان ، فیزیوتراپیست های ما دوستانه هستند و همیشه می خواهند اطمینان حاصل کنند که شما در طول درمان احساس راحتی و استقبال می کنید. تنها هدف آنها ارائه بهترین درمان ممکن و تماشای پیشرفت مشتریانشان است. اگر مشکلی دارید که فکر می کنید به نوعی فیزیوتراپی نیاز دارد ، دریغ نکنید با ما تماس بگیرید تا بفهمید آیا به درمان نیاز دارید.

فیزیوتراپی و توانبخشی کرج با بیش از 10 سال تجربه در خدمت شما عزیزان می باشد. طب سنتی شمیم با دکتران باسابقه به شما در درمان هرنوع بیماری کمک میکند. tebsonatishamim.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

X