فواید و کارکردهای فیزیوتراپی کرج چیست؟

فیزیوتراپی و توانبخشی کرج | طب سوزنی در کرج

فواید و کارکردهای فیزیوتراپی کرج چیست؟

کارکردهای فیزیوتراپی کرج

بهبود قدرت و هماهنگی کلی

در حالی که فیزیوتراپی برای کاهش درد در حین یا بعد از جراحی بسیار مفید است، اما به بهبود قدرت و استحکام کلی بدن نیز کمک می کند. آیا می دانید فیزیوتراپی شامل تمرینات و کشش های خاصی است که به هماهنگی تجمعی بدن کمک می کند؟ بنابراین، اگر با علائم سرگیجه یا سرگیجه مواجه هستید، به شما پیشنهاد می کنیم با فیزیوتراپیست ما تماس بگیرید. فیزیوتراپیست های متخصص ما در Oakville بسیار ماهر هستند و برنامه خاصی را برای نیاز شما ارائه می دهند.

کاهش وابستگی به داروها

هر دارویی که بیمار مصرف می کند در مقطعی از زندگی عوارض جانبی دارد. شرایط خاص بیمار را ملزم به مصرف داروهایی برای کنترل یا درمان بیماری خود می کند. با این حال، مواردی مانند جراحی وجود دارد که در آن بیمار برای تسکین درد به دارو وابسته است. ما فیزیوتراپی را به عنوان یک انتخاب جایگزین برای رفع این نگرانی و کاهش وابستگی و عوارض جانبی ناشی از داروها پیشنهاد می کنیم.

مرکز درمانی طب سنتی شمیم با کادر درمانی مجرب در رشته های تخصصی داخلی و طب سنتی و  فیزیوتراپی و توانبخشی در کرج شروع بکار کرده و تا الان افتخار دارد توانسته با تلفیق طب رایج با طب سنتی بهترین نتایج درمانی را بدست آورده و موجبات رضایت عزیزان استان کرج و دیگر مراجعین میهمان از شهرستان ها را بدست آورد.

تقویت عملکرد قلب و عروق و ظرفیت ریه

جراحی پس از سکته مغزی نیاز به مراقبت شدید و برنامه ریکاوری دارد. فیزیوتراپی به بیماران پس از سکته قلبی کمک می کند تا درجه و حس جهت، حرکت و تعادل خود را بازیابند. فیزیوتراپیست های مجرب ما در فیزیوتراپی مثلث به بیماران کمک می کند تا با سبک زندگی سالم روزانه خود سازگار شوند. می توانید برای برنامه های ویژه در مورد تمرینات تنفسی که به بازیابی ظرفیت بهینه ریه و جریان خون در بدن کمک می کند، با فیزیوتراپیست های باتجربه و بهترین ما در پارک لارنس مشورت کنید.

مدیریت و پیشگیری از آسیب های ورزشی

ما می دانیم که ورزش همه چیز در مورد چابکی است و ورزش های مختلف می توانند خطر را برای انواع خاصی از شرایط مانند پارگی ACL، آرنج گلف بازان، فشار همسترینگ افزایش دهند. فیزیوتراپی در چنین شرایطی بسیار مهم و مفید است زیرا درمان بسیار خاصی را برای بهبود استقامت و رفع مشکل علامتی ارائه می دهد.

به غیر از صدمات، ورزشکاران و ورزشکاران از جلسات منظم فیزیوتراپی بهره مند می شوند. تیم فیزیوتراپیست ماهر ما در نورث یورک به بهبود گردش خون و تقویت عضلات بدن کمک می کند. این انعطاف‌پذیری را افزایش می‌دهد که هر بازی را که بازی می‌کنید بهبود می‌بخشد.

برای عضویت و مشاهده صفحه اینستاگرام طب سنتی شمیم اینجا کلیلک کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

X