این گزینه های درمانی فیزیوتراپی را برای مدیریت درد پیدا خواهید کرد:

فیزیوتراپی و توانبخشی کرج | طب سوزنی در کرج

این گزینه های درمانی فیزیوتراپی را برای مدیریت درد پیدا خواهید کرد:

گزینه درمانی فیزیوتراپی

درمان فشرده سازی سرد –

از رگ به رگ شدن های ورزشی و مولتیپل اسکلروزیس گرفته تا کمردرد، این درمان همچنین باعث تسکین فوری درد عضلانی می شود. سلول‌های عصبی در اثر سرما موقتاً بی‌حس می‌شوند و نمی‌توانند به مغز در مورد احساس درد سیگنال دهند. همچنین، فشرده سازی سرد به تورم و التهاب کمک می کند.
اولتراسوند و TENS – TENS و سونوگرافی را می توان به طور جداگانه یا با هم برای تسکین درد موثر استفاده کرد. هنگامی که ترکیب شود، می تواند بیماری های مزمن مانند سیاتیک، فیبرومیالژیا و غیره

نوار Kinesio –

این به تسکین درد، کاهش تورم و بهبود عملکرد لنفاوی کمک می کند. نوار Kinesio همچنین به بیماران در بهبود وضعیت بدن کمک می کند.

مرکز درمانی طب سنتی شمیم با کادر درمانی مجرب در رشته های تخصصی داخلی و طب سنتی و  فیزیوتراپی و توانبخشی در کرج شروع بکار کرده و تا الان افتخار دارد توانسته با تلفیق طب رایج با طب سنتی بهترین نتایج درمانی را بدست آورده و موجبات رضایت عزیزان استان کرج و دیگر مراجعین میهمان از شهرستان ها را بدست آورد.

تمرینات درمانی –

وقتی صحبت از فیزیوتراپی و مدیریت درد می شود، تمرینات درمانی نقش مهمی را ایفا می کنند. این تمرینات باعث تسکین کمردرد و افزایش انعطاف پذیری بدن می شود. آنها همچنین به بیماران یاد می دهند که از بدن خود به روش های سالم استفاده کنند تا در آینده از درد جلوگیری شود. این تمرینات شامل کشش، تقویت عضلات مرکزی، تمرینات تنفسی و غیره است.

برای عضویت و مشاهده صفحه اینستاگرام طب سنتی شمیم اینجا کلیلک کنید.

هنگامی که افراد از درد مزمن رنج می برند یا آسیب می بینند، انتخاب راه حلی که تسکین فوری و سریع را ارائه می دهد وسوسه انگیز است. اینطور نیست که نمی توانید دارو مصرف کنید، اما دارو راه حل طولانی مدت نیست. درد شما فقط برای مدت کوتاهی بی حس می شود. اگر می‌خواهید درد از بین برود، به کلینیک مدیریت درد مراجعه کنید و از مشاوره فیزیوتراپی استفاده کنید.

متخصصان مدیریت درد

خدمات فیزیوتراپی که ما ارائه می دهیم:

کلینیک ما طیف وسیعی از درمان‌ها را ارائه می‌دهد که همگی برای همه کسانی که می‌آیند و به ما مراجعه می‌کنند، توصیه می‌شوند و متناسب با آن هستند. طیف وسیعی از درمان‌های ما مکمل بدن و ذهن است، به شما کمک می‌کند تا درد و آسیب‌دیدگی نداشته باشید، اقدامات پیشگیرانه را برای حفظ سلامتی و افزایش سطح عملکرد شما ارائه می‌دهد.

هدف اصلی ما بازگرداندن رفاه شخصی شماست تا بتوانید از یک زندگی فعال، سالم و بدون درد لذت ببرید. روی هر یک از خدمات کلیک کنید تا کمی بیشتر در مورد هر درمان بیابید و متوجه شوید که آیا ممکن است برای شما مناسب باشد یا خیر.

مراجعه به خانه فیزیوتراپی آسیب های ورزشی توانبخشی آسیب های اسکلتی- عضلانی درمان درد پیلاتس طب سوزنی درمان با موج ضربه ایرافلکس توانبخشی قبل و بعد از عمل توانبخشی سالمندان ماساژورزشی آنلاین مشاوره ویدیویی ورزشی فیزیوتراپی.

برای رزرو وقت فیزیوتراپی کافی است با ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

X