اثرات بادکش درمانی چیست؟ | بادکش درمانی کرج

بادکش درمانی

بادکش درمانی نوعی درمان جایگزین است که منشأ آن طب چینی و خاورمیانه می‌باشد. این روش شامل قرار دادن لیوان بر روی پوست برای ایجاد مکش است. مکش ممکن است بهبودی را با افزایش جریان خون، تسهیل کند.

بادکش درمانی

طرفداران بادکش‌درمانی، ادعا می‌کنند مکش به تسهیل جریان “Qi” در بدن کمک می‌کند Qi یک کلمه چینی به معنای نیروی زندگی است. علاوه بر این بسیاری معتقدند این روش به تعادل یین و یانگ یا منفی و مثبت در بدن کمک می‌کند. تصور می‌شود که برقراری تعادل بین این دو، به مقاومت بدن در برابر عوامل بیماری‌زا و همچنین توانایی آن در افزایش جریان خون و کاهش درد کمک خواهد کرد.

بادکش، گردش خون را در محلی که در آن فنجان‌ها قرار می‌گیرد، افزایش می‌دهد. این کار ممکن است تنش عضلانی را کاهش دهد، که می‌تواند جریان کلی خون و ترمیم سلول را بهبود ببخشد. همچنین ممکن است به شکل‌گیری بافت‌های همبند و رگ‌های خونی جدید در آن بافت کمک کند.

یک درمانگر برای ایجاد مکش، لیوان‌های مخصوصی را برای چند دقیقه روی پوست شما قرار می‌دهد. افراد این کار را برای اهداف بسیاری از جمله کمک به کاهش درد، کاهش التهاب، افزایش جریان خون، تمدد اعصاب و آرامش و به‌عنوان نوعی ماساژ در بافت‌های عمیق انجام می‌دهند.

جنس فنجان‌ها می‌تواند، شیشه‌ای، بامبو، ظرف سفالی و سیلیکونی باشد.

طب سنتی شمیم

طب سنتی کرج

مرکز درمانی شمیم با کادر درمانی مجرب در رشته های تخصصی داخلی تخصصی زیبایی طب سنتی و طب سوزنی فارغ التحصیل از مالزی با پروانه طبابت در استان البرز از سال ۹۷ با ارائه بهترین خدمات درمانی در رشته‌ های زیبایی رفع بیماری های فشار خون دیابت کبد چرب مشکلات کمر درد.شروع بکار کرده و تا الان افتخار دارد توانسته با تلفیق طب رایج با طب سنتی بهترین نتایج درمانی را بدست آورده و موجبات رضایت عزیزان کرجی و دیگر مراجعین میهمان از شهرستانها از بدست آورد.

جهت کسب اطلاعات تماس و مشاوره رایگان به بخش تماس با ما سایت مراجعه نمایید.

تماس با مرکز طب سنتی شمیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

X