برخی روش های درمانی در طب سنتی

روش های درمانی در طب سنتی

برخی روش های درمانی در طب سنتی

1– گیاه درمانی

درمان بیماری ها توسط گیاهان را “گیاه درمانی” گویند. ایران دارای ۲۵۰۰ نوع گیاه دارویی شناخته شده است که قریب به ۲۰۰ نوع آن مصرف عام دارد و تقریبا۳۰۰ -۴۰۰ نوع آن در درمان با طب سنتی بکار می رود، البته تعدادی از این گیاهان خواص مختلفی دارند مانند سیاه دانه که برای معالجه ۷۲ مرض مفید بوده یا گیاه آویشن که مزایایی چون ضدقارچ، ضد باکتری، آرام بخش، تقویت کننده چشم و…دارد. البته دقت در این موضوع که گیاهی بودن دارو دلیلی بر بی ضرر بودن آن نیست مهم است. واینکه گیاهان نیز فاقد عوارض جانبی نیستند.

2– ماساژ درمانی (Massage therapy)

درمان بیماری های اسکلتی، عضلانی ، گوارشی، رفع استرس و افسردگی، سردردها، بهبودی جریان خون و افزایش اکسیژن رسانی به بافت ها از مزایای ماساژ درمانی است.

3-شیاتسو (Shiatsu)

در طب سنتی ،فشار آوردن توسط انگشتان دست بر نقاط حیاتی بدن برای سلامتی، را “شیاتسو” گویند. شیاتسو روشی موثر و پیشگیری کننده بوده و مورد استفاده در بیماران دچار افسردگی یا بی خوابی و.. می باشد.

 

طب سنتی شمیم

طب سنتی کرج

مرکز درمانی شمیم با کادر درمانی مجرب در رشته های تخصصی داخلی تخصصی زیبایی طب سنتی و طب سوزنی فارغ التحصیل از مالزی با پروانه طبابت در استان البرز از سال ۹۷ با ارائه بهترین خدمات درمانی در رشته‌ های زیبایی رفع بیماری های فشار خون دیابت کبد چرب مشکلات کمر درد.شروع بکار کرده و تا الان افتخار دارد توانسته با تلفیق طب رایج با طب سنتی بهترین نتایج درمانی را بدست آورده و موجبات رضایت عزیزان کرجی و دیگر مراجعین میهمان از شهرستانها از بدست آورد.

جهت کسب اطلاعات تماس و مشاوره رایگان به بخش تماس با ما سایت مراجعه نمایید.

تماس با مرکز طب سنتی شمیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

X