بهترین روش برای تسکین درد چیست؟

فیزیوتراپی و توانبخشی کرج | طب سوزنی در کرج

بهترین روش برای تسکین درد چیست؟

بهترین روش برای تسکین درد

درد آزاردهنده است و این راز نیست. می تواند کیفیت کلی زندگی شما را مختل کند. دارو را می توان برای تسکین فوری و کوتاه مدت استفاده کرد، اما این تنها راه حل مدیریت درد شما نیست. در واقع، اگر از یک بیماری مزمن رنج می برید، دارو به هیچ وجه راه حل نیست. راه حل معنادارتر برای مدیریت درد فیزیوتراپیست ها هستند.

مرکز درمانی طب سنتی شمیم با کادر درمانی مجرب در رشته های تخصصی داخلی و طب سنتی و  فیزیوتراپی و توانبخشی در کرج شروع بکار کرده و تا الان افتخار دارد توانسته با تلفیق طب رایج با طب سنتی بهترین نتایج درمانی را بدست آورده و موجبات رضایت عزیزان استان کرج و دیگر مراجعین میهمان از شهرستان ها را بدست آورد.

مدیریت کمردرد

دلیل روی آوردن بیماران به دارو این است که آنها خواهان تسکین فوری درد هستند. مشکل این است که درد فقط برای مدت کوتاهی پنهان می شود. همچنین مصرف طولانی مدت قرص ها می تواند منجر به وابستگی به داروهای تجویزی شود. این می تواند منجر به شرایطی مانند از دست دادن خواب، اضطراب و غیره شود. از سوی دیگر، فیزیوتراپ ها شاخه ای از ترمیم و توانبخشی هستند که به بیماران کمک می کند تا توانایی های جسمانی خود را از طریق روش های طبیعی بازیابی کنند.

برای عضویت و مشاهده صفحه اینستاگرام طب سنتی شمیم اینجا کلیلک کنید.

فیزیوتراپیست ها از تقویت، کشش، دستکاری و تحرک برای کمک به تسکین درد در بدن استفاده می کنند. به عنوان متخصصان مدیریت درد، فیزیوتراپیست ها برای درمان بیمارانی که از آسیب های ورزشی، فیبرومیالژیا، رگ به رگ شدن و آرتریت رنج می برند، شناخته شده اند. در بیشتر موارد، درد متوقف می شود و احتمال عود مجدد در آینده کاهش می یابد. همراه با تسکین درد، فیزیوتراپی همچنین می تواند به بیماران کمک کند تا زندگی سالم و سالمی داشته باشند.

برای رزرو وقت فیزیوتراپی کافی است با ما تماس بگیرید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

X