چه درمان های مرتبطی می تواند به سیستم ایمنی کمک کند؟

فیزیوتراپی و توانبخشی کرج | طب سوزنی در کرج

چه درمان های مرتبطی می تواند به سیستم ایمنی کمک کند؟

 درمان کمک به سیستم ایمنی

درمان‌های دیگری نیز وجود دارد که می‌توانند سیستم ایمنی بدن شما را تقویت کنند، بنابراین ممکن است بخواهید این درمان‌ها را برای به دست آوردن بهترین نتایج ممکن ترکیب کنید. صحبت با پزشک خود قبل از جلسه یک راه عالی برای اطمینان از دریافت بهترین و ایمن ترین دوره درمانی برای نیازهایتان است. درمان های دیگر می تواند شامل موارد زیر باشد:

ماساژ دادن

جلسات منظم ماساژ درمانی به دفع سموم، افزایش جریان خون در بدن و تقویت سیستم ایمنی کمک می کند. همچنین ماهیچه های شما را شل می کند و هرگونه تنش ناشی از فعالیت ها و استرس های روزانه را از بین می برد. فعالیت گلبول های سفید خون شما با ماساژ درمانی افزایش می یابد که گام مفید دیگری در مبارزه با عفونت ها است. شما باید زمانی که احساس تناسب اندام و سلامتی دارید به شرکت در جلسات ادامه دهید تا ریشه علت را هدف قرار دهید، مشابه طب سوزنی. این دو مداخله حتی می‌توانند برای ایجاد جلوه‌های قدرتمند با هم استفاده شوند، می‌توانید در وبلاگ اخیر ما در مورد این موضوع بیشتر بدانید.

در آکادمی بریز، ما دوره‌های آموزشی CPD در ماساژ ورزشی را برای هر متخصص بهداشت و درمان که به دنبال گسترش پیشنهادات خود یا کسب مهارت‌های بیشتر است، ارائه می‌دهیم.

مرکز درمانی طب سنتی شمیم با کادر درمانی مجرب در رشته های تخصصی داخلی و طب سنتی و  فیزیوتراپی و توانبخشی در کرج شروع بکار کرده و تا الان افتخار دارد توانسته با تلفیق طب رایج با طب سنتی بهترین نتایج درمانی را بدست آورده و موجبات رضایت عزیزان استان کرج و دیگر مراجعین میهمان از شهرستان ها را بدست آورد.

سوزن خشک

درای نیدلینگ بسیار شبیه طب سوزنی است و تفاوت اصلی آن فشار استفاده شده است. طب سوزنی برای هدایت انرژی استفاده می شود در حالی که از سوزن خشک برای آزادسازی عضلات سفت استفاده می شود. با آزاد کردن نقاط ماشه ای، سوزن خشک باعث ایجاد کشش می شود، که برخی از محققان معتقدند سیستم ایمنی بدن شما را فعال می کند و به بهبود و کاهش درد کمک می کند.

اگر یک متخصص مراقبت های بهداشتی هستید که به دنبال اضافه کردن درای نیدلینگ به پیشنهادات مطب خود هستید، دوره های CPD سوزن خشک ما را بررسی کنید.

یوگا

حرکات مختلف یوگا وجود دارد که می تواند سیستم ایمنی بدن شما را تقویت کند زیرا استرس را از بین می برد. کشش بدن انرژی را در سلول های خود آزاد می کند و در تئوری سنتی یوگا، اجازه می دهد هر سموم مضر از بدن شما خارج شود. این ژست‌ها عبارتند از ستون ابوالهول، وضعیت صندلی چرخان و خمیدگی ایستاده. مربی یوگا شما می‌تواند در مورد نحوه اجرای صحیح این پوزیشن‌ها برای نتایج بهینه هنگام شرکت در جلسات راهنمایی کند.

برای متخصصان مراقبت های بهداشتی که به دنبال گنجاندن آموزش یوگا در رزومه خود هستند، دوره های آموزش یوگا را در دسترس داریم.

افکار نهایی

در میان مزایای دیگر، شرکت در جلسات منظم طب سوزنی می تواند تأثیر مثبتی بر سیستم ایمنی بدن شما داشته باشد. حفظ یک رژیم غذایی و کاهش سطح استرس روزانه در صورت امکان به همان اندازه مهم است. نقاط محرک اصلی که در طول طب سوزنی برای ایمنی مورد هدف قرار می گیرند، مزایای بیشتری از جمله تسکین سردرد و مبارزه با علائم بیماری های رایج دارند.

برای عضویت و مشاهده صفحه اینستاگرام طب سنتی شمیم اینجا کلیلک کنید.

برای متخصصان بهداشت و درمان که می‌خواهند طب سوزنی را برای سیستم ایمنی بدن تمرین کنند، ما مجموعه‌ای از دوره‌های CPD را در دسترس داریم که تمام جنبه‌های ضروری طب سوزنی و سوزن خشک از جمله محل قرارگیری نقاط ماشه‌ای و نحوه صحیح قرار دادن سوزن‌ها را پوشش می‌دهد. در آکادمی بریز، ما همچنین دوره های CPD را در زمینه ماساژ درمانی ورزشی و آموزش معلم یوگا ارائه می دهیم تا بتوانید بسته کامل آموزش را دریافت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

X