روغن بادام برای سلامتی و زیبایی شما

روغن بادام برای سلامتی و زیبایی شما

سلامتی و زیبایی شما

ده ها سال است که مادران ما فواید فراوان بادام را درک کرده اند. در واقع، همه ما احتمالاً خاطره ای از مادران یا مادربزرگ هایمان داریم که یک شبه بادام را خیس کرده و صبح روز بعد برای ما پوست کنده اند.

مرکز درمانی طب سنتی شمیم با کادر درمانی مجرب در رشته های تخصصی داخلی و طب سنتی و  فیزیوتراپی و توانبخشی در کرج شروع بکار کرده و تا الان افتخار دارد توانسته با تلفیق طب رایج با طب سنتی بهترین نتایج درمانی را بدست آورده و موجبات رضایت عزیزان استان کرج و دیگر مراجعین میهمان از شهرستان ها را بدست آورد.

امروزه به نظر می رسد پوست، مو و سلامت کلی ما تحت استرس دائمی است. ما احساس می‌کنیم بیش از حد کشیده شده‌ایم، با موهای کدر و پوست کم‌رنگ سر و کار داریم. با این حال از ما انتظار می رود همیشه بهترین ظاهر خود را داشته باشیم. اگر به شما بگوییم راهی برای داشتن پوستی جوان و درخشان و بهبود سلامتی و بیشترین انتظار از یک محصول همه کاره وجود دارد، چه؟

روگان بادام شیرین فرمولاسیون منحصر به فرد Unani از بادام 100% خالص و شیرین از همدرد است. به عنوان یک روغن با کیفیت بالا، تمام فواید طبیعی ویتامین E، ویتامین A، روی و اسیدهای چرب امگا 3 را به شما می دهد. این یک محصول می‌تواند مغز و استخوان‌های شما را تقویت کند، خستگی را کاهش دهد، به خواب بهتر و حتی افزایش نشاط کمک کند. علاوه بر این، طیف وسیعی از کاربردها در مراقبت از پوست، مراقبت از مو و پخت و پز دارد که بر روی سیستم ملایم است و استفاده از آن آسان است.

مراقبت های زیبایی از پوست و ناخن های شما

این روغن بادام سبک و بدون چربی با آب و هوای سرد و خشک زمستان مبارزه می کند و پوست را نرم و لطیف می کند. از آن به عنوان مرطوب کننده اصلی یا به عنوان روغن ماساژ در تمام صورت و بدن خود استفاده کنید. حتی برخی از خشک ترین آرنج ها، پاشنه ها و زانوها نیز از استفاده روزانه از این روغن سود می برند. روغن بادام 100% خالص، روگان بادام شیرین همچنین برای ماساژ روزانه نوزادان عالی است زیرا مرطوب کننده است و به راحتی جذب می شود. اکنون پوست درخشان در دسترس شماست!

این همه نیست می توانید با ماساژ دادن مقداری از این روغن روی انگشتان و دستان خود هر شب قبل از خواب با ناخن های شکننده و کوتیکول های خشک خداحافظی کنید. با گذشت زمان، ناخن های قوی تر و کوتیکول های تغذیه شده را خواهید دید. استفاده منظم حتی برای کمک به جلوگیری از علائم کشش شناخته شده است.

blank
فیزیوتراپی و توانبخشی کرج | طب سوزنی در کرج

مراقبت از مو شبیه هیچ چیز دیگری نیست

در تمام طول سال موهای ما با آفتاب سوزان یا زمستان که رطوبت را از بین می برد، ضربه می زند. روغن بادام شیرین نه تنها باعث تغذیه و بازیابی سلامت پوست سر شما می شود، بلکه ریزش مو را نیز کاهش می دهد. مهم نیست موهای شما چقدر بلند است، ماساژ سر با روغن داغ دو بار در هفته می تواند تفاوت زیادی ایجاد کند. به طور منظم از آن استفاده کنید و در کمترین زمان متوجه موهایی نرم تر و قابل کنترل تر خواهید شد.

از مزایای سلامتی فوق العاده ای برخوردار شوید.

آیا می دانستید که 1 قاشق غذاخوری روغن بادام 26 درصد از نیاز روزانه ویتامین E را دارد؟ اما این همه چیز نیست، همچنین دارای مقدار کمی ویتامین K است و همچنین شناخته شده است که استخوان های شما را قوی تر می کند. در واقع، روغن بادام شیرین با تعدادی از فواید سلامتی از جمله کاهش خطر بیماری قلبی، کمک به کاهش وزن و تثبیت سطح قند خون مرتبط است.

می‌توانید با اضافه کردن 5 تا 10 قطره از این روغن بادام به شیر داغ و نوشیدن آن قبل از خواب یا هنگام صبحانه، اگر کودک هستید، شروع کنید. استفاده مداوم باعث تقویت مغز و اعصاب می شود و به عملکرد صحیح روده ها کمک می کند.

روغن ملایم و با طعم آجیلی روغن بادام شیرین به عنوان یک روغن تکمیلی به بسیاری از غذاها افزوده می شود. می‌توانید یک سس سالاد خوشمزه درست کنید، کمی به برنج یا پاستا خود اضافه کنید تا چربی‌های سالم را افزایش دهید یا حتی آن را روی یک ظرف کناری بریزید تا طعمی لذیذ به آن بدهید.

مهم نیست که چگونه تصمیم به استفاده از این روغن بادام شیرین همه کاره دارید، واضح است که یک برنده همه جانبه است.

برای عضویت و مشاهده صفحه اینستاگرام طب سنتی شمیم اینجا کلیلک کنید.

در صورت داشتن هرگونه سوال یا برای راهنمایی بیشتر با متخصصان ومشاوران ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

X