فیزیوتراپی و توانبخشی کرج | طب سوزنی در کرج

آیا طب سوزنی بی خطر است؟

طب سوزنی بی خطر

هنگامی که یک متخصص واجد شرایط طب سوزنی را انجام می دهد، عوارض یا عوارض جانبی بسیار کمی دارد.

او سازمان غذا و داروی ایالات متحده (FDA) سوزن های طب سوزنی را تنظیم می کند. آژانس ایجاب می کند که تمام سوزن ها فولادی، جامد، استریل، غیر سمی و دارای برچسب مناسب باشند. فقط متخصصان واجد شرایط می توانند از سوزن های طب سوزنی استفاده کنند. پس از یک بار استفاده، تمرین‌کنندگان سوزن‌ها را دور می‌اندازند.

دریافت طب سوزنی از پزشکان فاقد صلاحیت می تواند مضر باشد. یک ارائه دهنده آموزش ندیده یا کسی که از سوزن های غیر استریل استفاده می کند می تواند باعث عفونت، سوراخ شدن اندام ها و آسیب های سیستم عصبی مرکزی شود.

مرکز درمانی طب سنتی شمیم با کادر درمانی مجرب در رشته های تخصصی داخلی و طب سنتی و  فیزیوتراپی و توانبخشی در کرج شروع بکار کرده و تا الان افتخار دارد توانسته با تلفیق طب رایج با طب سنتی بهترین نتایج درمانی را بدست آورده و موجبات رضایت عزیزان استان کرج و دیگر مراجعین میهمان از شهرستان ها را بدست آورد.

بعد از درمان طب سوزنی چه اتفاقی می افتد؟

طب سوزنی یک اثر آرام بخش دارد، بنابراین ممکن است بخواهید از قرار ملاقات هایتان – به خصوص اولین قرار – به خانه بروید. اگر این امکان وجود ندارد، سعی کنید قبل از رانندگی پنج تا 10 دقیقه استراحت کنید. پزشک شما ممکن است به شما پیشنهاد دهد که بعد از هر جلسه یک یا دو روز آن را آسان کنید.

هر چند وقت یکبار باید تحت درمان قرار بگیرم؟

تعداد درمان ها به وضعیت شما، شدت آن و نحوه پاسخ بدن شما بستگی دارد. اکثر بیماران هفته ای یک بار نوبت دارند. برخی دیگر بسته به مدت زمان ماندگاری اثرات، کم و بیش درمان می شوند. متخصص طب سوزنی برنامه ای را که برای شما مناسب است توصیه می کند.

ممکن است در درمان اول یا دوم از مزایای کامل طب سوزنی بهره مند نشوید. اگر تصمیم دارید طب سوزنی را امتحان کنید، باید حداقل پنج درمان برای آن انجام دهید.

آیا به درمان های دیگری غیر از طب سوزنی نیاز دارم؟

از طب سوزنی برای به تعویق انداختن مراجعه به پزشک در مورد یک مشکل سلامتی استفاده نکنید. در بیشتر موارد، افراد از طب سوزنی در کنار سایر روش های درمانی استفاده می کنند. به عنوان مثال، فردی که درد مزمن دارد احتمالاً دارو مصرف می کند و همچنین طب سوزنی می گیرد. فرد مبتلا به سرطان همچنان درمان سرطان را دریافت می کند اما از طب سوزنی نیز استفاده می کند.

شما باید به مصرف داروهای تجویز شده خود ادامه دهید، مهم نیست که طب سوزنی چقدر احساس خوبی در شما ایجاد می کند.

آیا بیمه نامه من درمان طب سوزنی را پوشش می دهد؟ برخی از شرکت های بیمه طب سوزنی را پوشش می دهند، اما برخی دیگر این کار را نمی کنند. و ممکن است محدودیت هایی در تعداد درمان هایی که تحت پوشش هستند وجود داشته باشد.

از پزشک طب سوزنی و شرکت بیمه خود در مورد پوشش، از جمله تعداد درمان هایی که طرح شما پوشش می دهد، بپرسید. ممکن است نیاز به ارجاع از پزشک یا سایر ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی داشته باشید. یادداشتی از کلینیک کلیولند ما تازه شروع به درک اثرات طب سوزنی کرده ایم.

تحقیقات و داستان های بیماران نشان می دهد که ممکن است به کاهش برخی از بیماری ها و علائم کمک کند. اگر تصمیم دارید طب سوزنی را امتحان کنید، ابتدا اعتبار پزشک را بررسی کنید تا مطمئن شوید که واجد شرایط، با تجربه هستند و از روش های بهداشتی خوب استفاده می کنند.

برای عضویت و مشاهده صفحه اینستاگرام طب سنتی شمیم اینجا کلیلک کنید.

در صورت داشتن هرگونه سوال یا برای راهنمایی بیشتر با متخصصان ومشاوران ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

X