عوارض جانبی طب سوزنی چیست؟

فیزیوتراپی و توانبخشی کرج | طب سوزنی در کرج

عوارض جانبی طب سوزنی چیست؟

عوارض طب سوزنی

شایع ترین عوارض جانبی طب سوزنی چیزهایی است که همه می خواهند: خواب بهتر، انرژی بیشتر، وضوح ذهنی، هضم بهتر و استرس کمتر. یک یا چند مورد از این عوارض جانبی به طور معمول برای بسیاری از افراد مراجعه کننده به طب سوزنی رخ می دهد.

سایر عوارض جانبی طب سوزنی که کمتر مورد استقبال قرار می گیرند عبارتند از:

گاهی اوقات به دنبال طب سوزنی، برخی قبل از اینکه احساس بهتری پیدا کنند، حالشان بدتر می شود. افراد ممکن است بعد از طب سوزنی احساس خستگی کنند. یک نتیجه رایج تر افزایش انرژی است. خستگی بعد از طب سوزنی این است که بدن شما به شما می گوید که تخلیه شده است. احساس خستگی بعد از طب سوزنی جای نگرانی نیست، اما یک علامت هشدار دهنده است که شما نیاز به استراحت دارید. قسمت‌هایی از بدن که سوزن‌های طب سوزنی در آن وارد می‌شوند ممکن است پس از برداشتن سوزن‌ها احساس درد کنند.

مرکز درمانی طب سنتی شمیم با کادر درمانی مجرب در رشته های تخصصی داخلی و طب سنتی و  فیزیوتراپی و توانبخشی در کرج شروع بکار کرده و تا الان افتخار دارد توانسته با تلفیق طب رایج با طب سنتی بهترین نتایج درمانی را بدست آورده و موجبات رضایت عزیزان استان کرج و دیگر مراجعین میهمان از شهرستان ها را بدست آورد.

برای عضویت و مشاهده صفحه اینستاگرام طب سنتی شمیم اینجا کلیلک کنید.

درد ناشی از طب سوزنی معمولاً در عرض 24 ساعت از بین می رود. اگرچه کمتر از درد شایع است، اما کبودی می تواند در محل سوزن ایجاد شود. این کبودی ها معمولاً درد ندارند و چند روز پس از درمان باقی می مانند. هیچ درمانی لازم نیست و خود به خود از بین می روند. افراد ممکن است در طول یا بعد از طب سوزنی دچار انقباض غیرارادی عضلات شوند.

این جای نگرانی نیست – معمولا فقط یک بار اتفاق می افتد و قبل از اینکه بتوانید پزشک طب سوزنی را احضار کنید تمام می شود. به ندرت، سبکی سر پس از طب سوزنی می تواند منجر به غش شود. بلند شدن خیلی سریع از روی میز طب سوزنی می تواند باعث سبکی سر شود، همانطور که با معده خالی برای درمان طب سوزنی حاضر شوید.

به یاد داشته باشید که خوردن یکی از نکات کلیدی است که باید قبل از قرار ملاقات با طب سوزنی به خاطر بسپارید. در بیشتر مواقع خطر غش وجود ندارد و سبکی سر تنها چند ثانیه طول می کشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

X