مرکز طب سوزنی کرج

طب سوزنی یک روش برای درمان و التیام بسیاری از ناراحتی ها میباشد و کاربرد آن در درمان متنوع میباشد. از جمله کاربرد های آن کنترل استرس میباشد. استرس در طولانی مدت باعث عوارض جسمی و روحی شدیدی میشود در نتیجه باید کنترل و درمان شود. در مجموعه طب سنتی شمیم؛ بهترین مرکز طب سوزنی کرج تمام خدمات درمانی از جمله خدمات کنترل استرس و آرامش اعصاب انجام میشود.

طب سوزنی کرج

طب سوزنی به معنای قرار دادن سوزن های بسیار نازکی در موقعیت های استراتژیک بدن میباشد و در حوزه های مختلف سلامت استفاده میشود. قرار دادن سوزن ها در نقاط خاص بدن جریان انرژی بدن را متعادل میسازد. طب سوزنی کرج یکی از معتبرترین مراکز طب سوزنی در ایران میباشد. طب سوزنی برای درمان انواع بیماری ها به طور گسترده استفاده میشود از جمله کاربرد های آن درمان برای آرامش اعصاب، چاقی صورت، لاغری شکم و غیره میباشد. در مرکز طب سوزنی کرج تمام این خدمات در بهترین شکل ممکن انجام میشود. ضخامت سوزن مورد استفاده در طب سوزنی از سوزن های تزریقاتی کمتر میباشد.

کاربرد طب سوزنی در آرامش اعصاب

استرس باعث بروز صدمات جدی به سلامتی بدن میشود و طب سوزنی میتواند در کاهش استرس و عوارض آن نقش بسیار موثری داشته باشد. در واقع طب سوزنی باعث برگشت انرژی مثبت به بدن میشود. نقاط هدف برای کنترل استرس معمولا در نزدیکی اعصاب بدن هستند.

این سوزن ها با تحریک اعصاب باعث میشوند که بدن مواد شیمیایی و هورمون ترشح کند و شروع کننده یک پاسخ درمانی در بدن هستند. اثرات این سوزن ها در آرامش و از بین بردن استرس به این گونه است که با ریلکس کردن عضلات و افزایش جریان خون در این مناطق باعث بهبودی و درمان بیماری ها میشوند. استرس های طولانی مدت باعث درد بدن، بیخوابی، بالا رفتن فشار خون و مشکلات متعدد دیگر میشود. کنترل استرس برای حفظ سلامت جسمی و روحی بسیار ضروری است. در صورت بی توجهی به چنین موضوعی نه تنها باعث عوارض جسمانی طولانی مدت میشود بلکه باعث آسیب های روحی نیز میشود.

طب سوزنی کمک میکند تا سیستم ایمنی بدن قوی شده و باعث التیام بسیاری از ناراحتی ها از جمله استرس میشود. در مرکز طب سنتی شمیم معتبرترین مرکز طب سوزنی کرج تمام مراحل درمانی در شرایط کاملا بهداشتی و تحت نظر بهترین متخصصان انجام میشود و شما میتوانید برای التیام هر نوع عارضه ای پس از مشورت با متخصصان مجموعه درمان را از سر بگیرید.

طب سوزنی


لینک های مفید:

فیزیوتراپی و توانبخشی کرج

طب سوزنی کرج

طب سنتی کرج

شمیم سبز فروش اسانس های طبیعی 

از صفحه اینستاگرام ما دیدن فرمایید:

صفحه اینستاگرام طب سنتی شمیم

جهت ارتباط با مرکز تخصصی طب سنتی شمیم به بخش تماس با ما مراجعه کنید و از طریق راه های ارتباطی با ما در ارتباط باشید.

1 دیدگاه

  • blank

    ثمین, ۱ مرداد, ۱۴۰۱ @ ۸:۰۸ ب٫ظ پاسخ

    با سلام و احترام من مشکل TMJ فک و ساییدگی مفاصل فک دارم آیا از طریق طب سوزنی درمان میشه و نتیجه داره که من اقدام کنم؟؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

X