فیزیوتراپیست ها چه مهارت های شخصی مرتبطی دارند؟

فیزیوتراپی و توانبخشی کرج | طب سوزنی در کرج

فیزیوتراپیست ها چه مهارت های شخصی مرتبطی دارند؟

مهارت فیزیوتراپیست ها

فیزیوتراپیست ها در زمینه خود متخصص هستند و به مهارت های شخصی اولیه نیاز دارند که بسیاری از حرفه های پزشکی دیگر مانند پزشک از آنها بهره مند می شوند. این شامل:

مهارت های ارتباطی خوب:
باید با تماس فیزیکی نزدیک خوب بود، و “آشکار” نبود
باید بتوانید تحت فشار کار کنید
مدیریت زمان و مهارت های سازمانی خوب
مهارت های کار گروهی خوب
مهارت حل مسئله و تفکر انتقادی خوب
مهارت های مشاهده ای خوب
سلامت شخصی و تناسب اندام.

مهارت‌های فوق همه برای افرادی که قصد دارند پزشک شوند، ایده‌آل است زیرا هر روز با اعضای عمومی سروکار دارند. وظایف روزانه آنها همچنین شامل صحبت با سایر اعضای تیم مراقبت های بهداشتی، از جمله افراد با مقامات بالاتر و پایین تر است. پزشکان باید بتوانند به طور موثر ارتباط برقرار کنند و روش های خود را برای انواع مختلف افراد تطبیق دهند.

آیا فیزیوتراپیست ها می توانند مشکلات را تشخیص داده و دارو تجویز کنند؟

فیزیوتراپیست ها فقط با آموزش های تکمیلی می توانند برای مراجعان خود دارو تجویز کنند، با این حال فقط تعداد محدودی از داروهای مرتبط وجود دارد که می توانند تجویز کنند.

آنها همچنین توانایی ارجاع مراجعین برای اسکن و آزمایش خون را دارند، دوباره با آموزش اضافی مورد نیاز. برای خدمات خصوصی، آنها می توانند به طور خصوصی مشتریان را برای این خدمات معرفی کنند. اگرچه بعید است که مستقیماً به NHS مراجعه کنند، اما ممکن است نامه‌ای به پزشک عمومی خود ارائه کنند که در آن دلیل پشت آزمایش‌ها را توضیح دهد.

مرکز درمانی طب سنتی شمیم با کادر درمانی مجرب در رشته های تخصصی داخلی و طب سنتی و  فیزیوتراپی و توانبخشی در کرج شروع بکار کرده و تا الان افتخار دارد توانسته با تلفیق طب رایج با طب سنتی بهترین نتایج درمانی را بدست آورده و موجبات رضایت عزیزان استان کرج و دیگر مراجعین میهمان از شهرستان ها را بدست آورد.

فیزیوتراپیست ها فقط می توانند بیماری ها و اختلالات مربوط به سیستم اسکلتی عضلانی را تشخیص دهند. اگر آنها احساس کنند که فیزیوتراپی بهترین گزینه برای مشکل نیست، ممکن است مشتریان خود را برای بررسی بیشتر به یک متخصص پزشکی دیگر ارجاع دهند. این امر به ویژه در مواردی که ممکن است یک مشکل اساسی باعث ایجاد مشکل شده باشد برجسته است. فیزیوتراپیست ها می توانند ورزش را برای مراجعان خود تجویز کنند که بخشی ضروری از برنامه بهبود یا مدیریت آنها است.

با این حال، با تکمیل مدرک پزشکی، فیزیوتراپیست ها می توانند دانش و مهارت های مورد نیاز برای تشخیص صحیح و تجویز دارو برای بیماران را به دست آورند.

برای عضویت و مشاهده صفحه اینستاگرام طب سنتی شمیم اینجا کلیلک کنید.

افکار نهایی

فارغ از هر مدرک و تجربه دیگری که ممکن است یک فیزیوتراپیست داشته باشد، تکمیل مدرک پزشکی تنها راه برای دکتر شدن در انگلستان است. این می تواند یک تعهد بزرگ برای برخی افراد باشد، اما جایگزین های دیگری نیز وجود دارد که به پیشرفت دانش، مهارت ها و پیشنهادات شما کمک می کند. CPD یک گزینه عالی است که در حال حاضر یک نیاز برای فیزیوتراپیست ها برای ادامه کار است.

در آکادمی بریز، ما مشتاق توسعه فیزیوتراپیست ها هستیم تا بتوانند مهارت ها و دانش خود را گسترش دهند. با دوره های طب سوزنی و سوزن خشک، یوگا، ماساژ ورزشی و قدرت و تهویه، پکیج کاملی را برای تکمیل 30 ساعت مورد نیاز شما ارائه می دهیم.

در صورت داشتن هرگونه سوال یا برای راهنمایی بیشتر با متخصصان ومشاوران ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

X