چگونه می توانم از سرطان پوست جلوگیری کرد؟

جلوگیری از سرطان پوست و پیری زودرس پوست

چگونه می توانم از سرطان پوست جلوگیری کرد؟

جلوگیری از سرطان پوست و پیری زودرس پوست

مدت زمان مطالعه: 4 دقیقه

رعایت این نکات می تواند از سرطان پوست و پیری زودرس پوست جلوگیری کند.

امگا 3 بخورید.
کاسه ای پر از گردو

خوردن دو فنجان آجیل در هفته به حفظ تلومرهای مغز کمک می کند و از تفکر مه آلود و ضعف حافظه جلوگیری می کند که اغلب به دلیل پیری شناخته می شود. محققان استرالیایی توضیح می دهند که چربی های امگا 3 و مواد معدنی ضروری موجود در آجیل باعث کاهش التهاب در سلول های مغزی و عروق خونی می شود.

ویتامین B را در صبحانه خود قرار دهید.

خوردن روزانه یک فنجان بلغور جو دوسر ، گندم خرد شده یا هر 100 درصد غلات سبوس دار دیگر می تواند باعث شود که تلومرهای شما در مدت دو هفته بیشتر رشد کنند. چه چیزی این غذاها را بسیار قوی می کند؟ به گزارش مجله تغذیه ، آنها سرشار از ویتامین های گروه B هستند که عناصر اصلی تشکیل دهنده تلومرها هستند.

جلوگیری از سرطان پوست و پیری زودرس پوست
جلوگیری از سرطان پوست

وقت بگذارید

محققان دانشگاه کالیفرنیا ، سن دیگو ، می گویند که صرف 30 دقیقه بدون احساس گناه در هر روز واقعاً آرامش بخش است-مثلاً چرخاندن در یک چوب لباسی ، انجام یک پازل یا خواندن کتاب-می تواند سطح هورمون استرس کورتیزول را تا 25 درصد کاهش دهد.

مایکل بی فوسل می گوید: این خبر فوق العاده ای است زیرا کورتیزول تلومرها را می خورد و باعث پیری سلول ها می شود.

جلوگیری از سرطان پوست و پیری زودرس پوست
جلوگیری از پیری زودرس پوست

 

مرکز درمانی طب سنتی شمیم با کادر درمانی مجرب در رشته های تخصصی داخلی و طب سنتی و طب سوزنی فارغ التحصیل از مالزی ، با پروانه طبابت با ارائه بهترین خدمات درمانی در رشته‌های زیبایی، جلوگیری از سرطان پوست و پیری زودرس پوست ، رفع بیماری های فشار خون ،  دیابت ، کبد چرب ، مشکلات کمر درد ،  سیاتیک ، ماساژ های لاغری ، آرامشی و … شروع بکار کرده و تا الان افتخار دارد توانسته با تلفیق طب رایج با طب سنتی بهترین نتایج درمانی را بدست آورده و موجبات رضایت عزیزان استان کرج و دیگر مراجعین میهمان از شهرستان ها از بدست آورد.

برای عضویت و مشاهده صفحه اینستاگرام طب سنتی شمیم اینجا کلیلک کنید.

در صورت داشتن هرگونه سوال یا برای راهنمایی بیشتر با متخصصان ومشاوران ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

X