برنامه درمانی فیزیوتراپیست چه مواردی است؟

فیزیوتراپی و توانبخشی کرج | طب سوزنی در کرج

برنامه درمانی فیزیوتراپیست چه مواردی است؟

برنامه درمانی فیزیوتراپیست

درد را کاهش دهید. فیزیوتراپ شما می تواند راه های ایمن برای انجام فعالیت ها با کمترین درد را به شما آموزش دهد. حرکت بیشتر می تواند به تسکین درد کمک کند. فیزیوتراپیست شما برنامه ای برای کمک به حرکت بیشتر شما ایجاد خواهد کرد.

بهبود تناسب اندام قلبی عروقی. فیزیوتراپ شما یک برنامه ورزشی هوازی سالم برای قلب شما طراحی خواهد کرد. این برنامه متابولیسم شما (فرایند دریافت انرژی از غذا) را بهبود می بخشد. همچنین به شما کمک می کند کالری بیشتری بسوزانید. فیزیوتراپیست ها به بزرگسالان، کودکان و افراد دارای معلولیت کمک می کنند تا فعالیت های هوازی را در سطح راحتی خود انجام دهند.

مرکز درمانی طب سنتی شمیم با کادر درمانی مجرب در رشته های تخصصی داخلی و طب سنتی و  فیزیوتراپی و توانبخشی در کرج شروع بکار کرده و تا الان افتخار دارد توانسته با تلفیق طب رایج با طب سنتی بهترین نتایج درمانی را بدست آورده و موجبات رضایت عزیزان استان کرج و دیگر مراجعین میهمان از شهرستان ها را بدست آورد.

بهبود قدرت. فیزیوتراپیست تمریناتی را برای رفع ضعف عضلانی یا بهبود قدرت به شما آموزش می دهد. ایجاد قدرت عضلانی به موارد زیر کمک می کند:

  • کالری بسوزانید.
  • فعالیت های روزانه را آسان تر کنید.
  • تسکین درد مفاصل.

تمرینات مقاومتی ملایم و کم ضربه (با استفاده از نوارهای الاستیک) می تواند به شما در جلوگیری از استرس مفاصل کمک کند.

فیزیوتراپی و توانبخشی کرج | طب سوزنی در کرج
فیزیوتراپی و توانبخشی کرج | طب سوزنی در کرج

بهبود حرکت فیزیوتراپ شما فعالیت ها و درمان های خاصی را برای کمک به بازگرداندن حرکت طبیعی مفاصل سفت انتخاب می کند. اینها ممکن است با حرکات غیر فعالی که فیزیوتراپیست شما برای شما انجام می دهد شروع شود. سپس به تمرینات فعالی که خودتان انجام می دهید پیشرفت خواهید کرد.

انعطاف پذیری و وضعیت بدن را بهبود بخشید. فیزیوتراپ شما تعیین خواهد کرد که آیا هر یک از عضلات اصلی شما سفت است یا خیر. آنها به شما می آموزند که چگونه هر ماهیچه سفت را به آرامی کشش دهید. فیزیوتراپیست شما نیز وضعیت شما را ارزیابی خواهد کرد. آنها تمریناتی را به شما آموزش می دهند تا توانایی شما در حفظ وضعیت مناسب را بهبود بخشد. وضعیت بدنی خوب می تواند انجام فعالیت های سخت را آسان تر و کمتر دردناک کند. همچنین می تواند تنفس شما را بهبود بخشد.

سطوح فعالیت را افزایش دهید. فیزیوتراپیست شما در مورد اهداف فعالیت شما با شما صحبت خواهد کرد. آنها یک برنامه درمانی ایمن برای رفع نیازهای خاص شما طراحی خواهند کرد تا به شما در رسیدن به اهداف خود در سریع ترین و موثرترین راه ممکن کمک کنند.

برای عضویت و مشاهده صفحه اینستاگرام طب سنتی شمیم اینجا کلیلک کنید.

در صورت نیاز به جراحی

برخی از بیماران برای درمان چاقی شدید جراحی چاقی (مانند بای پس معده) انجام می دهند. فیزیوتراپ شما می تواند به شما کمک کند تا برای جراحی آماده شوید و پس از آن بهبود پیدا کنید.

فیزیوتراپ شما:

شما را در هر جلسه راهنمایی می کند.
به شما کمک می کند تا از آسیب به مفاصل و عضلات خود جلوگیری کنید.
برنامه خود را در صورت نیاز تنظیم کنید.
برنامه های قبل از جراحی اغلب شامل تمرینات قدرتی و تهویه هوازی است.

در صورت داشتن هرگونه سوال یا برای راهنمایی بیشتر با متخصصان ومشاوران ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

X