آشنایی با بهترین متخصص طب سوزنی کرج

تاثیر طب سوزنی در بیماران سکته مغزی

یکی از تاثیرات شگفت انگیز طب سوزنی اثر آن روی کاهش وزن و تعدیل کردن وزن بدن میباشد. در این روش سوزن ها نقاط مرتبط با متابولیسم چربی را تحریک میکنند و با تاثیر بر معده و روده باعث کاهش چربی موضوعی و کاهش اشتها میشوند. مجموعه شمیم با بهره گیری از بهترین متخصص طب سوزنی کرج آماده خدمت رسانی به مردم عزیز میباشد.

بهترین متخصص طب سوزنی کرج

طب سوزنی یکی از روش های درمانی میباشد که از دیرباز تا به امروز برای درمان طیف وسیعی از بیماری ها مورد استفاده قرار گرفته است و روش بسیار اثربخشی میباشد. برای کسب نتایج بهتر درمان بهتر است که به مراکز معتبری مراجعه کنیم. یکی از بهترین مراکز طب سنتی و طب سوزنی مرکز طب سنتی شمیم میباشد. در این مجموعه درمان تحت نظر بهترین متخصص طب سوزنی کرج انجام میشود و با بهره گیری از تجارب متخصصان حرفه ای این مجموعه میتوانید سلامت خود را تضمین کنید. طب سوزنی علاوه بر درمان بسیاری از بیماری ها نقش بسزایی در رفع چاقی موضعی دارد.

رفع چاقی موضعی با بهترین متخصص طب سوزنی کرج

چاقی بیش از حد میتواند سلامتی بدن را به خطر انداخته و باعث پسرفت سلامتی شود. چاقی و اضافه وزن عامل بسیاری از بیماری ها بوده و کنترل وزن بدن برای حفظ سلامتی ضروری میباشد. یکی از روش های مفید برای کاهش چربی موضعی طب سوزنی میباشد.

در مرکز طب سنتی شمیم تحت نظر متخصص طب سوزنی کرج شما میتوانید نتایج درمانی مطلوبی دریافت کنید. تحریکاتی که در اثر فرو کردن سوزن ایجاد میشود باعث شروع فرآیند های متابولیکی در بدن میشود و با تاثیر بر معده و روده منجر به کاهش اشتها میشود. سوزن ها در واقع از طریق تاثیر گذاری بر اعصاب سیستم گوارش اثر خود را نشان میدهند. نقاطی که برای چربی سوزی مورد هدف قرار میگیرند شامل نقطه تحریک کننده گردش خون، نقطه رفع کننده ورم های شکمی، نقاط اطراف گوش، نقطه زیر زانو، نقطه آرنج و نقطه مچ پا میباشد. برای کسب نتایج راضی کننده حداقل 12 جلسه درمان انجام شود.

هر کدام از نقاط ذکر شده دارای اثر متفاوتی بر چاقی میباشند برای مثال نقطه آرنج با فعالیت روده بزرگ در ارتباط است و برای کاهش چاقی شکم موثر میباشد و تحریک نقطه آرنج باعث تحریک روده بزرگ میشود. همین طور تحریک این نقطه باعث میشود روده ها بتوانند آب اضافی بدن را بهتر دفع کنند. میتوانید برای یافتن بهترین نتیجه به بهترین متخصص طب سوزنی کرج در مرکز شمیم مراجعه کنید.


لینک های مفید:

فیزیوتراپی و توانبخشی کرج

طب سوزنی کرج

طب سنتی کرج

شمیم سبز فروش اسانس های طبیعی 

از صفحه اینستاگرام ما دیدن فرمایید:

صفحه اینستاگرام طب سنتی شمیم

جهت ارتباط با مرکز تخصصی طب سنتی شمیم به بخش تماس با ما مراجعه کنید و از طریق راه های ارتباطی با ما در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

X