نکات طب سوزنی برای تقویت ایمنی چیست؟

فیزیوتراپی و توانبخشی کرج | طب سوزنی در کرج

نکات طب سوزنی برای تقویت ایمنی چیست؟

طب سوزنی و تقویت ایمنی

نقاط مختلفی در بدن وجود دارد که بر سیستم ایمنی بدن تأثیر می گذارد که پزشکان متخصص طب سوزنی آموزش دیده می توانند آنها را پیدا کرده و به درستی درمان کنند. این نکات عبارتند از:

زوسانلی

این نقطه فشار یکی از شناخته‌شده‌ترین نقطه‌ها است زیرا دارای کاربردها و اثرات گسترده‌ای است. نقطه زوسانلی که به عنوان «نقطه صد بیماری» نیز شناخته می‌شود، درست زیر کاسه زانو، بین استخوان‌های ساق پای شما قرار دارد. نقطه زوسانلی حساس است و به عنوان یک نقطه آرام کننده برای از بین بردن استرس و تنش در پای شما عمل می کند. به نوبه خود، این سیستم ایمنی شما را تقویت می کند تا به بدن شما کمک کند تا با هر گونه عفونت مبارزه کند و انرژی اضافی به دلیل حالت آرام بدن فراهم می کند.

مرکز درمانی طب سنتی شمیم با کادر درمانی مجرب در رشته های تخصصی داخلی و طب سنتی و  فیزیوتراپی و توانبخشی در کرج شروع بکار کرده و تا الان افتخار دارد توانسته با تلفیق طب رایج با طب سنتی بهترین نتایج درمانی را بدست آورده و موجبات رضایت عزیزان استان کرج و دیگر مراجعین میهمان از شهرستان ها را بدست آورد.

برای عضویت و مشاهده صفحه اینستاگرام طب سنتی شمیم اینجا کلیلک کنید.

قوچی

نقطه طب سوزنی قوچی برای سیستم ایمنی بدن برای مبارزه با بیماری های مرتبط با آلرژی مانند تب یونجه و همچنین پیشگیری از سرماخوردگی و آنفولانزا ایده آل است. از آنجایی که در انتهای چین آرنج شما قرار دارد، به خط نصف النهار متصل است. مریدین ها مسیرهایی در سرتاسر بدن هستند که به انرژی حیاتی اجازه می دهد به درستی جریان یابد و عملکردهای سالم را حفظ کند.

هگو

نقطه فشار هگو که بر روی دست بین انگشت شست و اشاره قرار دارد، می تواند تقویت کننده عمده ای برای سیستم ایمنی بدن باشد، به خصوص در مواردی که علائم سرماخوردگی و آنفولانزا مربوط می شود. همچنین برای تسکین سردرد و درد بسیار عالی است و به دنبال آن احساس آرامش بیشتر و استرس کمتری دارد.

لیک

یک نقطه رایج طب سوزنی برای تسکین درد و التهاب موضعی در سر و گردن، جلوگیری از سرماخوردگی و آنفولانزا. می توان آن را روی بازو بین ۲ تاندون، زیر استخوان مچ پیدا کرد. استفاده از طب سوزنی در این نقطه به رهاسازی پاتوژن های مهاجم از بدن کمک می کند و از علائم سرماخوردگی جلوگیری می کند.

این نقاط فشار رایج ترین برای بهبود سیستم ایمنی هستند، آنها بخشی از سیستمی به نام “نقاط ستاره بهشتی” هستند که از 12 نقطه طب سوزنی در بدن تشکیل شده است. همه آنها در درمان شرایط مختلف و تقویت سیستم ایمنی موثر هستند و پزشک طب سوزنی شما در یافتن و درمان این نواحی متخصص خواهد بود.

در صورت داشتن هرگونه سوال یا برای راهنمایی بیشتر با متخصصان ومشاوران ما تماس بگیرید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

X